Det tokigaste du gjort

Mer
7 år 8 månader sedan #847234 av Melun
Svar från Melun i ämnet Det tokigaste du gjort
Beställde Johnnie Walker black label whisky för 18 000 kr från Tyskland. Hann dock avbeställa den innan den var skickad.
Mer
7 år 8 månader sedan #847247 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Det tokigaste du gjort

Melun skrev: Beställde Johnnie Walker black label whisky för 18 000 kr från Tyskland. Hann dock avbeställa den innan den var skickad.

Hahaha det hade varit värt det ballaste fyllan någonsin hemskaste bakfyllan någonsin

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 8 månader sedan #847253 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Det tokigaste du gjort
att göra som jag gjorde^^
det blev bra ;)
J/m

John 8:31-32.
Mer
7 år 8 månader sedan #847284 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det tokigaste du gjort
Ifråga om recept behövde jag druvsocker till receptet på Apotekets vaniljkola och köpte då dextrosol, de första gångerna när jag gjorde den. krossade tabletterna i en mortel. Numera använder jag Dextropur vilket är druvsocker. Den finns i relativt stor förpackning och MsTibbs, det är lika gott och bra mycket billigare.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #847453 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Att jag blev ihop med en psyke vårdare på samma avdelning där jag var tvångsinlagd/tvångsmedicinerad! När jag blev utskriven så flyttade hon hem till mig och vi levde tillsammans i 2 år. Det tyckte jag var lite knäppt!


Först och främst byggde jag upp en relation med henne psyke vårdare som jobbade på avdelningen innan jag blev utskriven från mentalsjukhuset för jag var kärlekstörstig. Sen när vi började bli ihop på riktigt så vad det som om det bara var sex som gällde för mig/oss under 2 år. Vi knullade och knullade flera gånger om dagen under 2 år.
Mer
7 år 8 månader sedan #847472 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Det tokigaste du gjort
Mycket vatten har runnit under broarna