Det tokigaste du gjort

Mer
7 år 8 månader sedan #851750 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Det tokigaste du gjort
Klädde av mig helt naken inne på mitt rum och stod som staty även när brorsan kom in och skulle låna CD-spelaren... kan bara gissa hur han tänkte och kände... Till slut kom mamma in och befallde mig att klä på mig. Jag gjorde så men sen åkte kläderna av igen. Anledningen var att jag trodde att Gud ville att jag övade på att vara helt utan skamkänslor, så pass att jag skulle kunna gå naken ute. TACK OCH LOOOV ATT DET ALDRIG BLEV SÅ! hehehe
Jag var 16 år och psykotisk typ. Blev inlagd på BUP några dagar senare. Mitt beteende var rikigt bisarrt.
Mer
7 år 8 månader sedan #851909 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det tokigaste du gjort
Ja, Sodergardfia, bisarrt, men jag är inte alls förvånad. Jag gjorde själv helt koko saker.

Bland annat trodde jag att en kvinna kunde se mig genom en kaktus. Så jag tog kaktusen i handen, blundade och snurrade runt och satte den på golvet för att denna kvinna skulle tappa kontakten med mig.
:ljus

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 8 månader sedan #851915 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Det tokigaste du gjort
Mor har berättat om nakna patienter som skulle tvångsinläggas. När mor och polisen inte blev förskräckta gick pat tillslut in och klädda på sig. Så endel av tokerierna är nog inte bara tok, utan lite nu ska vi se vad som händer om...? !
Mer
7 år 8 månader sedan #851934 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Det tokigaste du gjort
Har legat så mycket på farliga sjukhus, så det mest förvirrade är lite oklart.

Läste t.ex en bok om "Decoding the Bible Code" som inlagd, men vet fortfarande inte om den "finns".
Mer
7 år 8 månader sedan #851983 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Det tokigaste du gjort
Helt normalt.

Hahahaa

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 8 månader sedan #851984 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag känner en som tog bussen i kalsonger mitt i stan.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻