Hjälp!!

Mer
17 år 11 månader sedan #39793 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Hjälp!!
Nu har jag varit på PIVA och träffat läkaren. Jag var tvungen att ta mig dit för att träffa läkaren personligen eftersom jag SKA bli inlagd. Jag blir dock inlagd på avdelningen i min kommun och inte på PIVA. Det känns tryggt. Jag känner bara positivt för personalen där. Jag hör av mig när jag är hemma igen. Sköt om er allihop så länge! Nu måste jag packa ihop kläder och sedan ska jag köra. /A-C
Mer
17 år 11 månader sedan #39797 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjälp!!
Lycka till! Hoppas att du får en bra tid och hjälp med ditt självskadebeteende... jag önskar dig allt väl...
Mer
17 år 11 månader sedan #40052 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Hjälp!!
Nu är jag hemma! Det blev bara en kort vistelse på psyk denna gången. Närmare bestämt fyra dagar. Men det känns faktiskt rätt så bra nu. Jag är lite nervös inför kvällen men har lovat mig själv att jag INTE ska skära mig, att jag MÅSTE stå emot. Måste, måste, måste, måste klara det här!

Nu ska jag iväg till mina hästar och se hur de har det. Hej så länge! /A
Mer
17 år 11 månader sedan #40071 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp!!
Välkommen tillbaka!

Hoppas att det kommer gå bra och att du kan motstå skärimpulserna som kommer. Visst var det ett nytt ställe du blev inlagd på, som du inte varit på tidigare?
Mer
17 år 11 månader sedan #40078 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Hjälp!!
Tack!

Nej det var samma ställe som jag varit på förut. Skillnaden denna gången var att jag blev inlagd på jourtid och de har ingen jourläkare på "min" klinik utan jag är tvungen att åka till närmaste sjukhus och till psykakuten/PIVA där för att träffa en läkare för inskrivning. Läkaren på PIVA skrev alltså in mig på den avdelning som jag varit på förut.

/A