Jag visste att det skulle komma! Paranoia för otrohet...

Mer
6 år 10 månader sedan #943695 av Erik
Mer
6 år 10 månader sedan #943696 av Utomjordingen
Ok - jag hoppas att vi ses igen! Du verkar soppas seriös att du av den anledningen är intressant och inte bara för mig utan för många andra också... .
Mer
6 år 10 månader sedan #943701 av Erik

Utomjordingen skrev: Oh - är det så allvarligt, stackars Dig! :kram

Kan du inte vara här nu på Viska och öppna Dig för oss? Du verkar ju vara en som spelar frisk och är också på något sätt frisk men samtidigt psykisk sjuk enligt systemet.

Jag hade uppskattat om du ventilerade om Dig själv.

Jag bryr mig faktiskt inte särskilt mycket om vad som händer mig. Men du får tycka synd om och krama mig hur mycket du vill.

Jo, men jag är ju här och nu på Viska. Vadå? Med en kapsylöppnare? Vad bra att jag verkar vara det du tycker. Intressant sätt att värdera människor, "frisk" & "sjuk" - är det "systemet" som har lärt dig det? Jo, psykiskt sjuk är jag verkligen.

Sådär ja, jag andades ganska djupt.

Utomjordingen skrev: Ok - jag hoppas att vi ses igen! Du verkar soppas seriös att du av den anledningen är intressant och inte bara för mig utan för många andra också... .

Vi har aldrig setts. Jag är en seriös soppa av den anledningen att jag är intressant inte bara för dig utan för många andra också?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1121045 av Jocke


Jag funderar nu när jag har en flickvän, om alkoholen skulle kunna vara ens älskarinna? Precis som om porr och alkohol skulle kunna utgöra en otrohetsfaktor i sig? Dessa två element är skadliga nog separat, men kan bli riktigt ödesdigra om dem kombineras?

Det är svårt att låta bli ölen!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1121053 av Geta
Det sägs att man kan bli kidnappad av alkoholen. Det kan inte du vara, Jocke när du nu har en flickvän.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1121077 av Jocke
Jo men jag tycker det är skönt att dricka ibland! Men hur kombinerar man dessa faktorer så att det blir en sund livsstil av det hela?

Vars är världen på väg?