Jag visste att det skulle komma! Paranoia för otrohet...

Mer
6 år 10 månader sedan #943582 av Erik

Nissegossen skrev: Hej och välkommen, du namne

Jag eller någon annan? (Om jag får fråga en kanske dum fråga)
Hej i vilket fall
:)

ispegelland skrev: det är väl värst med svartsjuka o rädsla för otrohet i början av förhållandet. sedan efter några år brukar det försvinna, det är min erfarenhet i alla fall. att det är värst när förälskelsen är som starkast.

Vad har du emot svartsjuka, rädsla och otrohet?

Geta skrev: Jag hade en bekant som var älskarinna åt en gift man. Hans fru blev alkoholist och själv blev han dement. Min bekant levde i misär de sista åren. Så inte var det så lyckat.

Impressive deduction.
Mer
6 år 10 månader sedan #943589 av Nissegossen
Jag råkar vara döpt till Nils-Erik, min far hette Erik, så namnet var något jag hade gemensamt med dig och ja, då var det ditt tredje inlägg. Det finns en Erik till på sajten men inte som medlem, här har han ett annat namn.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #943596 av Erik

Nissegossen skrev: Jag råkar vara döpt

Kristen?

Nissegossen skrev: till Nils-Erik

Föredrar du Nils eller Erik?

Nissegossen skrev: min far hette Erik

Vad heter han nu?

Nissegossen skrev: så namnet var något jag hade gemensamt med dig

Vi har mycket gemensamt

Nissegossen skrev: och ja

Vad bra

Nissegossen skrev: då var det ditt tredje inlägg.

Bra för mig då

Nissegossen skrev: Det finns en Erik till på sajten men inte som medlem, här har han ett annat namn.

Är han från säpos hemliga rättspsykiatridivision eller har han glömt vad han heter?
Mer
6 år 10 månader sedan #943599 av Nissegossen
Namn säger en hel del. Ord över lag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #943604 av Erik
[youtube:2jf4xrsj]sNPnbI1arSE[/youtube:2jf4xrsj]
Mer
6 år 10 månader sedan #943659 av memphis
vilken dum fråga Erik du ställde mig, antar att du skämtade om du inte själv bara älskar negativa svårburna känslor? :)