Har du noen gang blitt aggressiv / utadgerende pga psykosesymptomer?

Mer
3 år 11 månader sedan #1251866 av mormor1
Psykiatrin hakar upp sig på aggressivt beteende. Och det är klart det är en ingång för dom att själv få bli våldsamma.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251868 av Geta
Ja, jag har varit med om att personal inom psykiatrin har försökt provocera fram aggressivitet. Både skötare och läkare.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251874 av Nissegossen
det finns två kategorier av personal på psyket plitarna stora muskulösa och gillar att ta ned folk, de andra är där för sin empati och försöker förstå vanvettet man har i sig. De är mänskliga i den sanna ursprunget. Poliser om man gör som de säger får man aldrig problem med dem om du bråkar är du för dem ett problem på jobbet, vill du ha problem på jobbet, nä trodde inte det....

På psyket är det klinikchefen och överläkaren som anställer personal och när jag sade han lägger aldrig någon i bälte... Den personal jag pratade med sade, nä han skickar dem till intaget de lägger dem i bälte samt sade personen han handplockar de han anställer

i en dom i rätten kan du för att ha bråkat med polisen när du vägrar att göra som de säger bli en dom för misshandel och våldsamt motstånd du får rättspsyk för mindre. Om de inte gillar dig på rättspsyk kommer du aldrig därifrån förrän de bär ut dig med fötterna före

Helt enkelt tänk efter före

Kan säga uppträder du våldsamt och slåss är du räknad som icke mänsklig, de gör samma som hundar som har fel i psyket de bryr sig inte om att du är född människa, de tar bort dig. De som får livstids fängelse lever och ifrån dem tas själen bort, helvetet nästa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251880 av memphis
Det förutsätter ju att man är i ett läge där man tänker redigt. Det gör man oftast inte om man är psykotisk och polisen blir inblandad.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251881 av mormor1

memphis skrev: Det förutsätter ju att man är i ett läge där man tänker redigt. Det gör man oftast inte om man är psykotisk och polisen blir inblandad.

"Polisen blir inbladad" Dom skickade polisen att hämta mig rutinmässigt utan att något hänt. Dom knackade på och när jag gick ut ur rummet så skickade dom polisen. Man kännde sig som i ett råtthål.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251882 av memphis
Ja men om du pratar om kvinnobröst och fitthår lika passionerat och mycket irl, som du gör här på Viska, så tror folk att du är galen.