De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 6 månader sedan #1287832 av björk
Svar från björk i ämnet De symptom vi har/har haft
Drummer, då vill jag va den grisen
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1287833 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet De symptom vi har/har haft
Det behöver inte vara en vanföreställning, att alla har tillgång till den allmänna informationscentralen som media avverkar dagligen såsom enbart nyheter. Men många lägger sig i, när dem har en chans att påverka. Och det verkar vara känsligt för vissa att man nämner tv såsom varandes förmedlare av skvaller som många älskar vet jag. Men jag anser att övervakningssamhället är så integrerad i hela vår värld, att vi tar vissa saker som givet utan att protestera.

Någonstans borde man ju finna en inre frid, många lyckas ju med det! Men sedan finns det ständiga "losers", ngt som jag inte kan acceptera att det automatiskt ska vara den stämpeln på en så att man kan avfärdas som person. Det är så att ngn eller några samlar in information, och många försöker ta del av denna info.

Men alla måste få en chans.


Vars är världen på väg?
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Jocke.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292523 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Att alltid röra på sig, är det ett symptom? Jag har för mig att jag läst det på Viska. Som idag när jag var på mottagningen och satt o skakade med vänsterhanden. Dessutom sitter jag inte stilla i konferensrummet jag är hänvisad till, jag tar "promenader" i korridorerna. Ofta sitter jag och skakar med vänsterbenet, syrran har påpekat det.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292571 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Ja, det är typisk biverkan av medicinen.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1292626 av Rhododendron
Jag tror att jag är förföljd och att folk försöker tortera mig genom TV:n. I övrigt läser folk mina tankar. Det känns helt verkligt.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Rhododendron.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292628 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag kan inte läsa dina tankar.