Alkoholen

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 5 månader sedan #165144 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Alkoholen

Steve skrev: Du säger Admin att Jocke inte är den som skapar/skapat problem. Alla gör vi misstag, men har man inga rena ångerkänslor så är det illa. Jag vet ett tag att jag provocerade p.g.a min galghumor, men kunde må dåligt efter ett tag vad jag kan orsakat. Avundsjuka människor finns det många av och varför dom är det är för att dom retar sig på ens framgång. Vad vinner dom på det. Det som en människa utan glimten i ögat gör och är först att börja ett fult spel skjuter kan man säga med ett gevär mot någon, men sedan kommer rickoshetten. Vad händer? Det handlar om den som gjort något sjukt. Jag hatar människor som inte har rena ångerkänslor. Jocke har anledning att be om ursäkt för han uppvisar inga rena ångerkänslor.

Du Admin hur kommer det sig att Jocke inte är hedersmedlem än när han har mer poäng än PSR? Jag kan förstå på ett sätt varför men nu får du erkänna det Admin. För jag är förbannat trött på att du försvarar en människa som har med massa sjuka bilder att göra. Eller har man fel?


Det här tar jag som att skada ngn medvetet. Och för all del du känner mig inte! Du verkar själv ha svårt när andra har andra åsikter än dig. Jag kan bara säga så här, att jag har lite mer livserfarenhet än dig, och jag har varit med om grejer som är direkt kränkande, och sådana människoer med auktortär uppsyn har jag svårt för. Jag tycker du är lite för hetlevrad och jag tycker du har hoppat på mig genom att säga att du hatar mig. Ingen bra känsla alls. Och jag sade ju rakt ut att jag var onykter igår kväll, har du problem med det?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 5 månader sedan #165145 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Alkoholen

Steve skrev: Du vet inte vad du pratar om. Så lätt kommer du inte undan. Det krävs enligt mig en förklaring att bilderna har med dig att göra och ingen annan.


Nä Steve livet är här och nu, känner du att jag antydde ngt med skeletterna? Så skrev jag en förklaring till varför jag publicerade denna bild. Du har lite svårt att lyssna. Och du säger det var flera bilder? I denna tråd var väl det bara en? (alkoholen).

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 5 månader sedan #165147 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen

Steve skrev: Du Admin hur kommer det sig att Jocke inte är hedersmedlem än när han har mer poäng än PSR? Jag kan förstå på ett sätt varför men nu får du erkänna det Admin. För jag är förbannat trött på att du försvarar en människa som har med massa sjuka bilder att göra. Eller har man fel?


För att bli hedersmedlem skall man ha varit medlem i 4 år och dessutom gjort minst 1000 postningar. Jocke har inte varit medlem så länge. Jocke är en snäll kille egentligen, men han gillar att diskutera och ibland inta obekväma positioner, vilket kan stöta vissa. Han vill nog inget illa.
Mer
15 år 5 månader sedan #165149 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen

Jocke skrev: Det här tar jag som att skada ngn medvetet. Och för all del du känner mig inte! Du verkar själv ha svårt när andra har andra åsikter än dig. Jag kan bara säga så här, att jag har lite mer livserfarenhet än dig, och jag har varit med om grejer som är direkt kränkande, och sådana människoer med auktortär uppsyn har jag svårt för. Jag tycker du är lite för hetlevrad och jag tycker du har hoppat på mig genom att säga att du hatar mig. Ingen bra känsla alls. Och jag sade ju rakt ut att jag var onykter igår kväll, har du problem med det?


Du får ingen mer chans nu Jocke!!! Börjar du med ditt kroniska subjektiva snack igen så är du ute på hal is. Jag mådde skit igår kväll när någon lägger över problem i mig som jag inte har. Man mår dåligt när någon slänger ur sig saker utan glimten i ögat. Det blir så extremt humorlöst. Man berörs så negativt att få höra fel saker om en. Så är vi nog alla mer eller mindre. Som jag sade så är jag kanske lite provocerande ibland, men det är humor bakom det och det verkar allmänt Nissegossen förstå men inte du. Nu drar vi ett streck över denna dispyt och tynger på det väsentliga istället för kyla. Du är inte viktig för mig, men jag är viktig för dig om du inte slutar. För börjar du igen så avslöjar du dig själv igen.
Mer
15 år 5 månader sedan #165163 av Geta
Svar från Geta i ämnet Alkoholen
Det verkar som att Jocke vill testa var gränserna går.
Han gillar att provocera när han har tagit ett glas eller
två.
Jag såg inte heller bilderna ifråga.
Mer
15 år 5 månader sedan #165164 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen

PSR skrev: Några extra användare. Tror det kallas marionetter på svenska. Det är visst nån slags debattknep enligt vissa. Har aldrig märkt att det funkar bara.


Jag har raderat Niklas två extra medlemskap för en månad sedan. Det var han själv som önskade det. Det var Inge Vidare och annonscenter.se