Alkoholen

Mer
15 år 5 månader sedan #165168 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen
Jante är väl inte medlem utan postar som gäst.
Mer
15 år 5 månader sedan #165171 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen
PSR syftar kanske på Jante-Lagen.
Mer
15 år 5 månader sedan #165246 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen

PSR skrev: Vi har väl i princip två troll också.


Stämmer ganska bra att det är två troll. Främsta problemet är dock vissa gästpostningar tycker jag, men det kan ju iofs vara trollen ibland. Om gästerna blir väldigt jobbiga får vi väl ändra. så att bara medlemmar får posta. Om de registrerar sig och fortsätter i samma stil, går det att inaktivera medlemskapet, så man inte kan nå forumet och privata meddelande. Det går alltså att kontrollera forumet effektivare än vad vi gör idag. Jag tycker dock att vi skall försöka att ha forumet öppet för gäster, så länge som det går, men det finns en gräns. Riktigt fula påhopp brukar jag radera redan idag.
Mer
15 år 5 månader sedan #165248 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Alkoholen
Är jag ett Troll? Varje gång en hoper människor blir utpekade, känner jag mig skyldig tills motsatsen är bevisad!

Det är ett problem jag har att det utpekas i någon grupp som jag är med i, att ingen misstänkt förs fram utan att alla är utpekade. Det kan jag alltså känna i vilket sammanhang som helst, det bara är så!

Om någon skulle må dåligt av att jag är på sidan, så går jag frivilligt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 5 månader sedan #165250 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Alkoholen
Men snälla Nisse, denna tråd blev fel nästan från början. Jag piskade nog upp en otillåten stämning allt i syfte att skapa en ärlig kommunikation, och jag tror moderatorerna menade Niklas sk extranummer, dem han hade vid sidan av. Varför känner du att du blir tvungen att hoppa av?
Jag har fått visa ansvar för vad jag har gjort och visat och sagt. Jag känner nu en viss skamkänsla att jag måste dricka dessa dagar. Jag själv får bära hundhuvudet, har ni sett en skamsen hund någon gång, då vet ni att det är en riktigt allvarlig känsla. Men min avsikt är att var ärlig mot mig själv och andra och visa på vilket humör jag är på, missförstår man det så ber jag återigen hemskt mycket om ursäkt. Alla ni kvinnor och barn, om ni vill, kan jag ta ansvaret och avgå!

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 5 månader sedan #165251 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen
Varken Nisse eller Jocke är något troll. Stanna kvar Jocke och avgå inte. Så här förklarar Wikipedia internettroll: Ett internettroll, eller bara troll, är en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt över Usenet och på internetforum) med huvudsyfte att reta upp övriga användare. De är mestadels ointresserade av fakta eller att föra en egentlig dialog, och ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt, där de föder ilska, vanmakt och rent allmänt skadar stämningen hos övriga användare.

sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll