Alkoholen

Mer
15 år 4 månader sedan #164980 av Geta
Svar från Geta i ämnet Alkoholen
Steve,
Räkna inte med mig som någon förebild.
De som har varit med ett tag minns nog övertrampen.
Mer
15 år 4 månader sedan #165119 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen

Jocke skrev: Nä! Jag klarar inte ditt mentala språkbruk. Nä Admin, Steve hotar mig med avstängning från siten. jag är tillräckligt full nu, men jag vill ingen illa


Ingen fara, Jocke. Du kommer inte att bli avstängd. Ingen har blivit avstängd här under sajtens 5 år. De som kan skapa problem är främst gäster. Det är inte så många medlemmar, som varit problematiska heller och Jocke tillhör inte dem.
Mer
15 år 4 månader sedan #165136 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen
Ja, du kan väl skicka honom ett PM. Förmodligen var han onykter igår. Jag missade bilderna och såg dem inte. Vad menar du med sockpuppet?
Mer
15 år 4 månader sedan #165138 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen
Du säger Admin att Jocke inte är den som skapar/skapat problem. Alla gör vi misstag, men har man inga rena ångerkänslor så är det illa. Jag vet ett tag att jag provocerade p.g.a min galghumor, men kunde må dåligt efter ett tag vad jag kan orsakat. Avundsjuka människor finns det många av och varför dom är det är för att dom retar sig på ens framgång. Vad vinner dom på det. Det som en människa utan glimten i ögat gör och är först att börja ett fult spel skjuter kan man säga med ett gevär mot någon, men sedan kommer rickoshetten. Vad händer? Det handlar om den som gjort något sjukt. Jag hatar människor som inte har rena ångerkänslor. Jocke har anledning att be om ursäkt för han uppvisar inga rena ångerkänslor.

Du Admin hur kommer det sig att Jocke inte är hedersmedlem än när han har mer poäng än PSR? Jag kan förstå på ett sätt varför men nu får du erkänna det Admin. För jag är förbannat trött på att du försvarar en människa som har med massa sjuka bilder att göra. Eller har man fel?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 4 månader sedan #165139 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Alkoholen
Ok såg nu att bilden hade förekommit här, jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag hade dåligt omdöme igår. Om jag tänker efter nu, så var det nog opassande med denna bild, ville bara visa på att alla vi enbart är människor, och vi kan bara leve här och nu!

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 4 månader sedan #165143 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen

Jocke skrev: Ok såg nu att bilden hade förekommit här, jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag hade dåligt omdöme igår. Om jag tänker efter nu, så var det nog opassande med denna bild, ville bara visa på att alla vi enbart är människor, och vi kan bara leve här och nu!


Du vet inte vad du pratar om. Så lätt kommer du inte undan. Det krävs enligt mig en förklaring att bilderna har med dig att göra och ingen annan.