Alkoholen

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 4 månader sedan #164944 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Alkoholen
Ursäkta, firman stängde bilden. Ok om jag ska vara uppriktig? Jag kanske inte vet hur mina vänner är numera? Min objektiva känsla i min rock n roll myt för tillfället, är att du får älska vem du vill. Miitt projicerande mönster, handlar om jag vill att andra förstår att jag behandlar andra utifrån deras förutsättningar, om dem vill att jag är en tjuv, så är jag det i början, sedan visar jag att dem startade denna procedur. Det blir denna typ av projicering tyvärr. Jag är pacifist, vill aldrig döda ngn!

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 4 månader sedan #164946 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen
Ditt test Jocke nu!!! Var objektiv vad jag känner är värme för mig. Lyckas du med det så kommer du tacka mig en vacker dag. Annars kommer du fortsättas att brytas ner av dina röster och dina illusioner. Du begriper inte än att du ska övertyga mig att jag är din vän. Du måste vara mer ren sann och det har jag inte sett än. Sätt dig ner och gråt ut dina problem och efter det blir du nog mer respekterande människa. Jag önskar dig all lycka Jocke. Jag har försökt städa upp dina misstag men du begår dom igen. Jag har ett skarpsynt öga på dig Jocke. Du måste komma till botten att du kan inte förändra någon. Ju mer du försöker desto mer kommer du skada dig själv. Tänk också på dom som du levt ditt välbefinnade på. Dom drabbas ju också av tråkigheter tillslut. Du sätter dig själv i en rävsax när du själv inte inser det.

Precis som Admin skriver så måste vi behålla en god stämning här på forumet för allas välbefinnade. För mig så är det inga problem med dig jocke, men du har fortfarande problem med mig och då får man ge lite moteld eller fist tillbaka. Det bästa du kan göra nu är att landa i att den enda du kan styra över är ditt eget liv. Skulle du bli mer sann objektiv så skulle jag tycka väl om dig Jocke, men du är inte riktigt där än.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 4 månader sedan #164954 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Alkoholen
Nä, Steve, det enda jag har kommit homosexualitet, är att jag har sugit av en annan människa! Jag är inte homosexuell bara för denna anledning.
Jag vill hjälpa andra människor. Den jag har problem med, lever i sina drömska världar. Det är ett par numera, som söker sina misstag via mig.
Jag lever inte mitt välbefinnande på andra, jag förstår inte hur du tänker?
Jag skadar mig själv, Yes! Jag är lite berusad just nu Steve. Kan du tycka om mig, trotts att jag är feg nog att säga, att jag vill allas bästa?

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 4 månader sedan #164964 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen
Du brukar dricka på måndagar va? Jag tror att det som du gjort i ditt liv är fullt accepterat men tänk på att inte lägga över det på oskyldiga människor. Det är kränkande och det mår ingen väl av. Jag önskar otroligt mycket att du ska få träffa en kvinna och få bort dina demoner som fördärvat din själ. Det är du värd Jocke. Men jag är soppas intelligent att jag tidigt märkte att du ville få en del andra att känna sig som du gör och gjorde. Det är inte bra Jocke. Att vara uppbyggande mot varandra gör denna världen bättre och färre kommer må dåligt. Jag blir fruktansvärt förbannad när människor sätter saker i mig som inte stämmer. Vet att Nissegossen har skrivit något liknande. Men problemena kommer från dom som kroniskt kränker. Om du nu om det är så blivit avsugen eller tvärtom så låt det vara så utan att en del andra ska beröras negativt av det. Du behöver prata om detta Jocke. Skicka ett PM för du skall veta att jag önskar att vi skulle kunna mötas som vänner utan massa nedbrytande och lögnaktiga syner på varandra. Jag vill att du skall få må bra Jocke. Vänner är till för att stödja vad vi vill och det ska respekteras. Nu får du visa din styrka. Detta är sista chansen du får ifrån mig Jocke. Jag vill inte föra dialoger annars med människor som får en att känna sig kall. Visa värme nu Jocke och var sann. För fortsätter du i denna tråkiga nedbrytande stil mot mig så kanske Admin stänger av dig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 4 månader sedan #164970 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Alkoholen
Nä! Jag klarar inte ditt mentala språkbruk. Nä Admin, Steve hotar mig med avstängning från siten. jag är tillräckligt full nu, men jag vill ingen illa

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 4 månader sedan #164975 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen
Du säger att du inte vill någon illa. Bevisa det starkt då. Du är sjysst mot alla men inte mot mig. Du kan förakta en del andra medlemmar men jag får den mesta skiten och det tolererar jag inte. Här ska det allmänt vara en god stämning och man ska bygga upp varandra och inte tvärtom. Sen om lite humor kommer in ibland i bilden är ju inte riktat mot dig Jocke!!!. Admin vill ha en allmän trevnad här och att vi ska ge varandra positiva inputs. Annars blir det detta tråkiga subjektiva skitsnacket. Jag tycker alla här gör en bra insats mer eller mindre, men det kan bli ännu bättre. Dom som gör att denna otroliga site fungerar är Admin, Nissegossen och Geta. Dom borde få medalj för sin kraftfulla insats mer än hedersmedlemmar. Vore fler som dom så skulle allt fler må bättre. Det är vad jag tycker iallafall.