Alkoholen

Mer
15 år 5 månader sedan #165252 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Alkoholen
Jocke, det jag har inom mig har inte ett endaste dugg med dig att göra!
Det hela beror på ett trauma, jag hade vid två års ålder, när jag felaktigt blev utpekad av en ung pojke som ringde på dörren och morsan öppnade och min bror var också där. Pojken sade; Nisse har dödat en fågel!


Jag blev helt handfallen och min bror skulle ta mig till badrummet och tvätta munnen på mig med tvål och vatten, för att han trodde jag ljög!

Det kom senare fram att en pojke som också hette Nils som var i tonåren hade vridit nacken av sin egen kanariefågel, han bodde på samma gata! Så förstå att detta är fundamentalt för mig och att jag känner som jag gör!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 5 månader sedan #165253 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Alkoholen

Admin1 skrev: Varken Nisse eller Jocke är något troll. Stanna kvar Jocke och avgå inte. Så här förklarar Wikipedia internettroll: Ett internettroll, eller bara troll, är en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt över Usenet och på internetforum) med huvudsyfte att reta upp övriga användare. De är mestadels ointresserade av fakta eller att föra en egentlig dialog, och ses ofta delta i ett otal diskussioner samtidigt, där de föder ilska, vanmakt och rent allmänt skadar stämningen hos övriga användare.

sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll


Tack Admin!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 5 månader sedan #165254 av Geta
Svar från Geta i ämnet Alkoholen
Jocke,
det som du postar tål vi kvinnor och barn!
Du ska inte avgå.
Niklas har lyst med sin frånvaro på senaste
tiden. Det var kanske inte så kul längre när
Nissegossen inte gick i polemik med honom
Mer
15 år 5 månader sedan #165271 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen
Om nu Niklas är ett troll och jag är det andra. Är det rätt då Admin?

Både jag och Niklas vill egentligen hjälpa men det blir fel ibland. Vi kan provocera men det är inte så jävla farligt. En sak jag lagt märke till är att om någon är elak mot oss så är det helt godkänt, men om vi skulle reta någon går inte alls. Då kommer kanske tanken på att stänga av oss. Jag vet att Niklas skrev någongång att du Admin verkar inte gilla oliktänkande människor som slänger ett annat öga på saker o ting. Jag kan ha fel. Jag vill tillägga att Niklas och jag har varit dom mest missförstådda människorna här. Jag är en god människa i grunden och det tror jag Niklas också är. Jag skulle vilja definiera vilka jag tycker är troll här men gör det inte.

Jag kommer att vara här mindre nu efter vad jag förstått. Jag glädjs inte längre av att vara här när Admin försvarar en person som är skyldig. Jag hatar sådant och det där jävla bildtjafset. Det enda positiva nu är musiken och mitt trummspel och den nya tjej jag träffat. Satte mig ner idag och tänkte att det ger mer värme än Viska. Viska är en kylig plats ganska ofta där människor egentligen dras ner av att läsa om massa problem dagarna i evigt men jag respekterar dom som vill hänga här. Den enda jag vill tacka är Geta. Nisse också kanske.

Om jag skall besöka denna siten någon gång mer är upp till dig Admin, vad säger du?
Mer
15 år 5 månader sedan #165275 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Alkoholen
Nej, Steve du räknas inte till trollen. Om man är troll så attackerar man andra helt oskyldiga med negativa kommentarer. Trollen här på sajten är inte troll till 100 % utan bara då och då. De har vettiga postningar också. De blir troll troligen i samband med att de mår sämre.
Mer
15 år 5 månader sedan #165277 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Alkoholen
Men för helvete Admin :lol: , vilka är dom?