Seroquel - era erfarenheter?

Mer
14 år 5 månader sedan #258732 av Nissegossen
Ja, det är hangover på den halva dan ungefär, svårt att vakna riktigt. Tar den som sagt väldigt sällan. Skall det bli fler ggr så får jag haft en vaknatt först.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 5 månader sedan #258938 av JARL
Svar från JARL i ämnet Seroquel - era erfarenheter?
Jag har hade seroquel i somras. Den var egentlig väldigt bra inga biverkningar vad jag kunde märka. Men jag kände att jag fick stärkt självförtroende vad det nu berodde på. Men du måste nog vara säker på att du har psykotiska besvär innan du tar den.
Mer
14 år 5 månader sedan #258949 av bom
Svar från bom i ämnet Seroquel - era erfarenheter?
hej jag har ätit serequel..ibland i ganska höga doser..det var 1200 mg..sänkte sedan till 600.dom psykotiska besvären blev bättre, jag kände av en viss ångestlindring och sov bättre på nätterna.men visst hade jag bieffekter, trötthet..pratade sluddrigt å fick ångest just efter intaget men det finns ju serequel depot nu å då slipper man alla jobbiga biverkningar.
Mer
14 år 5 månader sedan #259083 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Seroquel - era erfarenheter?
bom,

Fick du hjärtklappning direkt efter Seroqueltabletten? Det lär vara en vanlig biverkan, som inte heller brukar uppstå med depåtabletterna.
Mer
14 år 5 månader sedan #259088 av bom
Svar från bom i ämnet Seroquel - era erfarenheter?
ja lite hjärtklappning hade jag.men det gick över efter en timme eller så
Mer
14 år 4 månader sedan #261002 av Korall
Svar från Korall i ämnet Seroquel - era erfarenheter?
Jag åt en mycket låg dos Seroquel & fick faktiskt förvärrade besvär. Blev mer benägen att hallucinera, tänka starkare skeva tankar & så blev jag ofta lätt förvirrad. När jag provade högre dos flimrade bilder förbi innanför mina ögonlock. Ingen medicin för mig, det inte.