Citat från läkare/patienter

Mer
6 år 9 månader sedan #957084 av Geta
Svar från Geta i ämnet Citat från läkare/patienter
Jag tror att jag är en underjording i mina psykoser däremot.
Mer
6 år 9 månader sedan #957086 av Utomjordingen
Ok - ha, ha, ha!
Mer
6 år 9 månader sedan #957087 av CODA68
Jag hajar vad du menar. Jag ville att man skulle röntga min hjärna för att se om jag hade någon sjukdom eller om det fanns något som inte skulle vara där. Jag fick dock inte någon röntgen. Så antingen var mitt resonemang helt galet eller så är läkaren i maskopi med gud vet vem. Olanzapine har dock minskat oron kring detta.
Mer
6 år 9 månader sedan #957090 av Utomjordingen
Tack - äntligen är det någon som förstår mig!
Mer
6 år 9 månader sedan #957092 av Utomjordingen
Varför jag fick så nedtryckta känslor som slog över våren 1990 var för att jag fick röster (hörselhallucinationer) som jag inte visste vad det var för någonting? Plötsligt var mina tankar/känslor inte privata längre. Det var fruktansvärt! Det var som en värld till dök upp i mitt liv som jag idag vill kalla för en "Abstrakt Värld" som existerar än idag för mig. För mig finns en värld till utöver denna 3 D - värld... .
Mer
6 år 9 månader sedan #957492 av Utomjordingen
En svensk tiggare kom fram till mig och ville ha 70 kronor till en bussresa. Jag sa: - Tyvärr, jag har inga kontanter på mig!". Då ville han istället sälja en bok som han hade skrivit - för 250 kronor. Jag sa: "Nej!" för jag visste att bankomaten var stängd i närheten - försökte innan ta ut kontanter. Sen avslutande han med att vara otrevlig och sa: -"Skit samma gubbe!". Sen som vanligt när jag var på systembolaget så är det en tiggare som är där jämt som vill ha pengar.

Fan - vad är det med alla? Vågar fan snart inte gå ut längre... .