Citat från läkare/patienter

Mer
6 år 9 månader sedan #957505 av Geta
Svar från Geta i ämnet Citat från läkare/patienter
Du ser nog förmögen ut i dina svarta kläder.
Mer
6 år 9 månader sedan #957507 av MsTibbs
Tänk om tiggarna lade energi på att skaffa ett hederligt jobb, tänker jag?
Mer
6 år 9 månader sedan #957511 av Utomjordingen
För det första så hade jag gett honom 70 kronor om jag hade haft kontanter på mig och för det andra så hade jag kunnat köpt hans bok också men bankomaten var stängd så därför hade jag inga kontanter. Sen tänkte jag vidare om han står kvar där efter jag hade varit på systembolaget och köpt öl så skulle jag ha kontanter för jag hade fått det i kassan med bankomatkortet eller gått till en annan bankomat i närheten av systembolaget men han stod inte längre kvar på platsen.

Sen tänkte jag vidare... varför då - han var ju ganska otrevlig från början så jag fick lite dåliga vibbar... .
Mer
6 år 9 månader sedan #957612 av Undrande
Provade du keno på unibet?
(Om du har 250 kr kan jag skicka dig en gammal bok... ;P)
Mer
6 år 9 månader sedan #958093 av Utomjordingen
Säkert finns massa Keno spel lite här och där!

Annars, hände mig två händelser idag ute på stan i samma veva som jag var på systembolaget.

Först:

En snygg ung kvinna "sprang" efter mig och ville påpeka att min ryggsäck var öppen. Jag sa att min ryggsäck är ändå tom så ingenting kan ramla ur. Jag var på väg till systembolaget för att fylla ryggsäcken med ölburkar som jag skulle köpa. Sen gick hon förbi mig/framför. Jisses tänkte jag! Ryckte i hela kroppen då men inget mer med det.

Sen efter att jag hade varit på systembolaget och skulle till en kiosk så:

När jag kom ut från kiosken så var det en ung kvinna på cykel som pratade med sin mobil och sa: - "Han har skrämt upp hela staden med sin komet som kommer hela tiden!".

Fattar ingenting?
Mer
6 år 9 månader sedan #958095 av Geta
Svar från Geta i ämnet Citat från läkare/patienter
En gång på Göteborgs central blev jag varnad av en kvinna för att jag hade ryggsäcken öppen. Handväskan låg överst lätt att ta.