Varför jag slarvar med medicineringen

Mer
4 år 2 månader sedan #1223841 av Amandara
Jag har lamotrigin istället för lithium. Funkar bättre rent praktiskt. Slipper springa på toa 5 ggr per natt vilket sabbar sömnen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1223856 av IngeF

memphis skrev: Om jag inte skulle vara på Viska, utan bara lyssna på mina läkare, skulle jag leva i tron att det bara finns 2 mediciner mot psykos, och bara 1 mot bipolaritet. Men här på Viska låter det som att alternativen är oändliga. Varför är läkarna såna?

kommer nok helt an på legen. Min psykiater har vært ivrig på å prøve det meste.
Mer
4 år 2 månader sedan #1223870 av memphis
Amandara, berodde din njursvikt på medicinerna?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1223886 av Nissegossen

IngeF skrev: Tror jeg har prøvd alt. Nozinan har brukt siden starten, men den ser ut til å være på vei ut. Ikke akkurat stemningsstabiliserende, men jeg blir i alle fall dempet av den.

En ung pojke låg på lillhagen han var bara tolv år gammal när han blev inlagd, men tydligen kunde de inte ha honom på barnpsyk de sade att han stod på 2000mg Nozinan om dagen och han blev bra dämpad sista gången jag såg honom var i slutet av sjukusets historia innan det lades ned var han gul i hyn han hade troligen fått gulsot. Skall inte säga vad jag tror

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1223891 av Drummer
När jag slutade tvärt med Leponex så blev jag dunderpsykotisk efter ett par dagar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1224108 av IngeF

Drummer skrev: När jag slutade tvärt med Leponex så blev jag dunderpsykotisk efter ett par dagar.

Leponex er vel det som må følges mest opp av alt.