Varför jag slarvar med medicineringen

Mer
4 år 2 månader sedan #1225733 av Vittrad
Jag har inget bra att säga om litium alls. Var också konstant svindålig i magen och konstant apatisk. Framförallt tappade jag min förmåga att känna, skapa, måla, fota och göra musik.

Det var som att vakna ur en lång dvala när väl jag slutade med den. Hoppas det blir bra för dig, memphis, och att du får gehör för dina sömnbesvär.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225735 av memphis
Tack så mycket Vittrad!
Mer
4 år 2 månader sedan #1225745 av Geta
Min teori är att demens beror på depression tidigare i livet som man inte kunnat härbärgera.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225810 av Inwatto
Levaxin behövs för att sköldkörteln inte längre producerar ämnesomsättningshormon. Tror inte du kan sluta med det, Memphis. Jag har slutat med Litium för 15 år sedan men käkar Levaxin fortfarande.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 2 månader sedan #1225813 av memphis
Ok! Då vet jag det. Jag kommer att fortsätta ta levaxinet tills nästa provtagning, och se vad jag får för resultat. Jag tror visserligen på att kroppen är fantastisk på att återhämta sig, men jag hör vad du säger. Tack!
Mer
4 år 2 månader sedan #1225815 av Inwatto
Tar du mycket Levaxin? Det kan störa sömnen! Ta inte mer microgram än 1.5xkroppsvikten. Tex tar jag 75 ug till mina 75 kg. Provade 100 ug, men då kunde jag inte somna på kvällen som jag brukar kunna.

Prata inte med hat i munnen!