Varför jag slarvar med medicineringen

Mer
4 år 2 månader sedan #1225817 av memphis
Nej jag äter låg dos. Jag väger 67kg och äter 25 mikrogram. Känner mig inte speedad eller så av det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225818 av IngeF

Vittrad skrev: Jag har inget bra att säga om litium alls. Var också konstant svindålig i magen och konstant apatisk. Framförallt tappade jag min förmåga att känna, skapa, måla, fota och göra musik.

Det var som att vakna ur en lång dvala när väl jag slutade med den. Hoppas det blir bra för dig, memphis, och att du får gehör för dina sömnbesvär.

Tror litium kan være bra for mange, men krever tett oppfølging.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225819 av Inwatto
Då är jag lugn för att det inte stör din sömn. Godnatt :)

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 2 månader sedan #1225820 av memphis
Inge, det hade vart en bra medicin om det inte vore för biverkningarna som läkarna tycker man kan leva med. Jag t ex blev hemskt förstoppad. Det är väl inget farligt att vara förstoppad en kort period, men att vara det år ut och in ger andra skador och följdsjukdomar. Sen sköldkörtelskadorna på det. Och den potentiella leverskadan. Nej, jag tycker inte att det är en bra medicin. Den är för skadlig.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1225822 av IngeF
Jeg fikk veldig løs mage av den, hvilket er et stort sosialt handicap ute blant folk, selv om det kanskje ikke er farlig.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1225824 av memphis
Haha! Ja det kan det ju verkligen vara! Jag kommer ihåg när min kille testade min medicin, tror det var zoloft. Han fick rännskita när vi befann oss mitt på stadens torg. Hehe, det var så dråpligt.