Viktuppgång av ABILIFY

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1222961 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Viktuppgång av ABILIFY
Memphis, jag vet det är lättare att gå upp med vissa mediciner, men det blir inte sämre med bra kostknep.

Jag själv var 10kg tyngre på samma kost med Serdolect än jag är på Peratsin. Men utan bra kost hade det kanske varit 20kg.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 3 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222965 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viktuppgång av ABILIFY
Om man är allvarligt sjuk i schizofreni, bryr man sig inte om att leva sunt. Man orkar inte. Man ser ingen framtid ändå.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222970 av memphis
Svar från memphis i ämnet Viktuppgång av ABILIFY
Ligger mycket i det Geta. Man har inte en normal persons rädslor heller. Jag till exempel struntar i att gå på cancerscreening. Jag tänker att något vill jag ju till slut dö utav. Jag äter inte tillräckligt med grönsaker. Jag går inte till tandläkaren. Listan kan göras lång.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1222983 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Viktuppgång av ABILIFY
En period hade jag ej säkerthetsbälte, för tyckte det var sak samma om jag dog. Sen fick jag 2000kr i böter och sedan dess har jag använt bälte. Tydligen var mitt liv mindre värt än 2000kr :lol:

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 3 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223025 av Charlottesometimes
Jag tycker det känns skönt att jag med schizofreni dör i förtid. :) Slippa sitta på hemmet och gagga och skita på sig.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1223035 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viktuppgång av ABILIFY
Visst kan läkemedlet Topimax hämma viktökning? Eller minns jag helt fel nu?

Charlottesometimes skrev: Jag tycker det känns skönt att jag med schizofreni dör i förtid. :) Slippa sitta på hemmet och gagga och skita på sig.

Haha! Jag vill inte heller ha vuxenblöja när jag blir gammal. Inte heller vill jag bli dement och bo på ett hem där det spelas visor om och om igen. :(
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.