Jag vill veta ALLT om Risperdal!

  • matti
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1299678 av matti
Svar från matti i ämnet Jag vill veta ALLT om Risperdal!
Okinon du som vill veta allt om Risperdal

Vet int om du gillar Cannabinoler?
jag skall berätta en sak om denna medicin,när jag hade risperdal så testade jag en gång svälja 22mg bara för att få en fiilis
Det hände ingenting liksom varken pigg eller trött
Men 12h senare rökte jag lite cannabisblad,ja endast blad och inte blomma
Det resulterade att först krampade ena benet sedan andra benet,jag kunde inte stiga opp varken gå
30min senare så krökte säg hela ryggraden,den var vriden åtsidan,lite senare började jag känna kramper i bröstkorgen

Armarna fungerade utan problem,så jag tänkte att min tid tar snart slut,så jag ringde nödnumret och beställde en ambulans
De började genast ge saltlösning direkt i blodådern,ganska snabbt blev jag iskick max 1,5h och tog en taxi bort från sjukhuset
De blev att kosta 350euro ambulans+150euro taxi,men jag betalade endast 3euro självrisk

Konstaterade att det e inte bra att mixa risperidon med cannabinoler hmm
Mer
3 år 5 månader sedan #1299720 av Admin1
Invega är det enda antipsykotika, som är officiellt är godkänd för schizoaffektiv för vuxna i FASS,
Mer
3 år 5 månader sedan #1299741 av Richard
Risperdal var min första neuroleptika som jag fick. Den hjälpte ungefär som Haldol, men jag blev jättetrött av den. Sen gick jag upp 10 kg. Hade för höga förhoppningar när jag började med den, trodde jag skulle bli en ny person typ. Att den skulle på nått magiskt sätt ta bort all social fobi eller paranoia. Var för 20 år sen. Åt den bara ett par månader.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299746 av björk
När jag var hos mina kusiner i Hässleholm runkade jag på natten.
O & hade, även min Risperdon kval då....... I duschen, hen peppis
lekte med sin pille när vi såg film han hade även en trave skönhets magasin
under sin säng. Så sade han smörj in mig med sol--kräm under foten merA.
Mer
3 år 5 månader sedan #1299869 av Admin1
Vilken Risperdaldos hade du, Richard?
Mer
3 år 5 månader sedan #1299880 av wasp
Ger förhöjt prolaktin, yes! Det vet jag om sedan blodproverna analyserats. Har redan nu antydan till tuttar. :D :D