Diagnoskrav på Viska

Mer
14 år 4 månader sedan #267390 av Ready
Svar från Ready i ämnet Diagnoskrav på Viska
Känner du på något sätt att man är obehörig om man förblir anonym och inte har just diagnosen som forumets tema berör?
Jag försöker förstå, för jag ser inga pågående smutskastningskampanjer "friska" vs de med doagnos så det kändes så omotiverat liksom.. :D

Ready skrev: Det är lustigt hur man lägger märke till att det är just de personer som i någon mån presenterar sig som utgör stommen på detta forum. No Offense.

Mer
14 år 4 månader sedan #267391 av Geta
Svar från Geta i ämnet Diagnoskrav på Viska
Det finns "trollfilter" om någon börjar med smutskastnings-
kampanj....
Mer
14 år 4 månader sedan #267393 av Tage
Svar från Tage i ämnet Diagnoskrav på Viska
det låter tryggt geta.
Mer
14 år 4 månader sedan #267394 av Tage
Svar från Tage i ämnet Diagnoskrav på Viska
hittills har ju allt känts bra här på forumet på så vis. den tid jag varit här.så det där med trollfilter låter tryggt.
Mer
14 år 4 månader sedan #267395 av Potte-Boa Jösse
Jag är bipolär, och jag ljuger inte! Det är också sant att jag hört röster vid ett par tillfällen. Har haft ett par psykoser sen 1997. Men sen 5 år tillbaka har det vänt och jag känner mig ganska bra. Tinnitus och ensamhet är väl de värsta symptomerna som finns kvar. Jag äter Litihonit och haldol. Min flickvän tog livet av sig för ett par år sen. Sen dess känner jag mig skadad med relationer till andra könet.

Är jag godkänd? Av olika forum jag varit på så är Viska bäst. Jag vet inte varför, det bara är så. Jag hoppas att jag tillför Viska lite positivitet. Ibland ångrar jag mig när diskussionerna blir för hårda. Ibland snöar jag in på vissa ämnen, vilket är jobbigt.

Många hälsningar
Pottis
Mer
14 år 4 månader sedan #267397 av Tage
Svar från Tage i ämnet Diagnoskrav på Viska
jag gillar dig potte-boa jösse. du verkar riktigt reko.