Om Killet, tack! för engagemanget.

Mer
13 år 4 månader sedan #357949 av Geta
Det kan man väl med blotta ögat se att inläggen av killet och killkompis
inte är skrivna av samma person.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 4 månader sedan #357961 av Jocke
Problemet, är att jag har blandat ihop Traxerity och killet. Det är lixom samma stuk över båda!!!!!

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 4 månader sedan #357962 av Ready
Om man har bredband har man ett modem då också?
Mer
13 år 4 månader sedan #357970 av tekopp
Du behöver inte ha modem för att ha bredband. Vid ADSL och COAX behöver du modem. Enligt personliga erfarenheter, riktigt bredband dvs Ethernet 100Mbit/s eller 1000Mbit/s brukar bara ha ett RJ45 ethernet uttag i väggen som går rakt till en switch och sen vidare via fiber. Allt under 100 känns inte som bredband för mig. Riksdagen sa ju däremot att gränsen för Bredband var ganska låg dvs 2Mbit/s.

Heja Karl XII!
Mer
13 år 4 månader sedan #358006 av Traxerity

Jocke skrev: Problemet, är att jag har blandat ihop Traxerity och killet. Det är lixom samma stuk över båda!!!!!


Jocke jag är ju inte någon Paranoid autism person :cry:

Jag är ju den som är Lite Paranoid med extrem ångest och mytomani och jag försöker sluta ljuga.
Det är skillnad på att vara ängslig än att vara i sin egen fantasi värld som killet är.

Så kom ihåg det Jocke.
Jag är den som är ängslig.
Mer
13 år 4 månader sedan #358007 av Nissegossen
:lol: Problemet för Jocke är ju att du traxy är likartat funtad, vem om inte killet var då inte mytoman och ljög skjortan av varenda en här inne...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum