Om Killet, tack! för engagemanget.

Mer
13 år 4 månader sedan #358040 av Traxerity
Kanske Killet tror han klarar sig utan medicin tills den dagen hade faller i en dunderpsykos och missuppfattar allting och då måste han tvångsvårdas.
Vilket han lär behöva hjälp. Mörda sina föräldrar för dom stödjer en är helt barbariskt. Ungefär så en psykopat gör han när någon ifrågasätter hans förmåga och att psykopaten vill göra det ensamt för att han anser att han har bäst förmåga över andra.
Om inte killet slutar med sin uppfattning så kommer han få stämpel Antisocial personlighetstörnig men det är hans eget fel om han vill vara egoistisk om hans förmåga. Som jag har följt Killet så behöver han extrem hjälp just nu och jag tycker han ska ta chansen att få denna hjälp.

DET ÄR INTE FÖRÄLDRARNA SOM ÄR RESPEKTLÖSA UTAN DET ÄR KILLET SOM ÄR RESPEKTLÖS.
Jag har aldrig disrespekterat min moder på sådant vis killet gör. Jag har alltid accepterat hennes stöd och hjälp.
Mer
13 år 4 månader sedan #358046 av Geta
Killet har ofta uttalat sig om att han vill bli inlagd på psykiatrisk
avdelning men att han sällan lyckas.
För honom kan det bara vara positivt att få tillbringa helgerna på
sjukhus.
Mer
13 år 4 månader sedan #358047 av Isa-Alise
Jag tror Geta har rätt om Killet, han ville nog bli tagen på allvar och få hjälp. Traxerity är inte på samma vis med - Traxerity är ung och lite förrivirrat sökande efter sitt rätta jag. Jag tror inte att någon av dem är en mytoman, däremot kan de nog ljuga inland båda två. Traxerity, ta inte på dig en så negativ image som mytoman. Jag uppfattar dig som en ung sympatisk grabb som behöver få lite stöd för att få ett gott liv... kanske äntligen få en praktik på en arbetsplats som du gillar, eller få en egen bostad och lite mer frihet...
Mer
13 år 4 månader sedan #358058 av Traxerity
jag fick alla problem mamma o pappa hade ändå så typ om hon blir vräkt så är det mitt fel och sådant.
Jag fick reda på att pappa ville träffa mej för att mamma hade sagt åt socialen att syrran ville skaffa fosterfamilj.
Då fick pappa fart i ändan att bli ansvarsfull. Antagligen för han inte orkar socialen och att betala underhåll.
Jag vet redan vad jag är och jag är en Lat och Oansvarsfull person.
Springer alltid ifrån mina problem och vågar inte konfrontera dem.
Är alltid försiktig med alla folk omkring mej.
Det gör mej till en paranoid och ängslig person och ängsliga personer är ofta folk med ångestsjukdomar.
Vilket gör att man använder lögn för att undkomma faran av problemet.
Det är det jag försöker sluta med. Jag måste sluta med dessa tvångslögner.
Det kan sluta illa.
Mer
13 år 4 månader sedan #358104 av makeup
Det är faktiskt ingen här inne som vet hur killet är funtad, så det är omöjligt att göra dessa antaganden om honom och familjen. Men, jag har varit i samma situation som killet, med anhöriga som vaktar ungefär vilken tid man gå på toan, och sen får ändå stöd av alla utanför eftersom det är ju "biip" som har problem, och dem får stöd när dem står där med sina valpögon och tvingar fram några tårar. Det är aldrig okej att följa någon på det sättet, att läsa det de skriver på nätet, kolla majlen, läsa sms osv..
Man undrar ju då vilka är det som är mytomanerna och galningarna. Det var så jag tänkte, att jag är stämplad och hatad av vänner och bekanta och resten av familjen, medans mina psykopatiska mytomanifulla familj får all hjälp och stöd även fast jag hade behövt det..Även fast killet faktiskt verkar ha problem och behöver hjälp, så betyder inte anhörigas hjälp alltid en gudagåva till den människan, framförallt om det har varit problem mellan dem tidigare, och det bara matar killets paranoia då han inte vet om dem verkligen vill hjälpa eller kontrollera. Att via nätet dra slutsatser om eventuella diagnoser och huruvida han är respetktös och antisocial och narcissist är bara dumt. Dem två sistnämnda är också psykiska sjukdomar, men tydligen är det okej att racka ner på dem sjukdomarna, vilket jag finner är jättekonstigt då dem flesta här inne har en psykisk sjukdom eller iallafall problematik, och du väljer inte att bli narcissist som är sååå dåligt eller den något finare bipolär ettan tex...

Så lämna honom ifred och sluta häxjakten och skrolla bort hans skriverier om du irriterar dig på honom..

Amor vincit omnia et nos cedamus amori
Mer
13 år 4 månader sedan #358106 av kvinnan
Makeup: Jag håller med dig i det mesta du skriver om anhöriga och att vi inte skall ställa diagnoser som vi faktiskt inte är kapabla attr göra här, men observera att det inte är alla som släger sig med det, tror mest det är de unga som är här som gör det faktiskt....

Sen har du inte varit med så länge...Killet HAR var väldigt respektlös och ibland rent förnedrade mot andra här på viska...