Det är förjävligt Admin1 funderar på att lägga ned Viska!

Mer
4 år 1 vecka sedan #1247988 av Nissegossen
Kommer ihåg henne när hon inte förstod vad gäller hur göra med sin dator när hon inte förstod Admin då gick jag in och förklarade på lätt svenska vad Admin skrev. När jag gjort det frågade jag förstod du nu? Svaret var ja

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247997 av zoegas
Admin har militär disciplin. Där finns gränser och det märks på Kaptenen, att det är han som håller i rodret.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1247999 av Admin1

Nissegossen skrev: Kommer ihåg henne när hon inte förstod vad gäller hur göra med sin dator när hon inte förstod Admin då gick jag in och förklarade på lätt svenska vad Admin skrev. När jag gjort det frågade jag förstod du nu? Svaret var ja

Det är saara du pratar om inte Saari.
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1248051 av Zoidar

zoegas skrev: Admin har militär disciplin. Där finns gränser och det märks på Kaptenen, att det är han som håller i rodret.

Om kaptenen håller i rodret, vem skjuter då med kanonerna?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248053 av Cosmos
Saari engagerade sig hårt om att vara politiskt korrekt. Hennes långa harranger om allt hon gjorde var väldigt tröttsamt. Och, nej, jag anser inte heller att hon var allvarligt psykiskt sjuk, mera en personlighetsstörning typ borderline. Stort hävdelsebehov så hon inte såg andra mer dödliga.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248054 av Geta
Saari ville gå i Berny Pålssons fotspår med självskadeproblematik. Självskador är inte annars något som dryftas så mycket på Viska. Självskador var mycket i ropet på den tiden. Många unga tjejer skulle ha randiga armar som Zebraflickan.