Det är förjävligt Admin1 funderar på att lägga ned Viska!

Mer
4 år 1 vecka sedan #1247687 av Vatten
Om Admin bestämmer sig för att göra något annat i sitt liv än att serva detta forum kan vi ändå konstatera ett välgjort jobb under en mycket lång tid.

Är imponerad av framförallt självhjälpsavdelningen med tips för självhjälp etc.

Vet inte hurpass svårt det är att sköta forumet eller hur mycket tid det tar, eller för den delen vad det kostar. Men att bara betala för ett ibland otacksamt arbete står nog upp i halsen i bland kan jag tänka mig.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247688 av björk

Clean skrev: Björk din lilla pajas gå och göm dig din äckliga åsynen är värre än ett ruttet lik.


Du hade gärna fått boxa Tryggve I magen
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247692 av Clean

björk skrev:

Clean skrev: Björk din lilla pajas gå och göm dig din äckliga åsynen är värre än ett ruttet lik.


Du hade gärna fått boxa Tryggve I magen


Jag boxar inte utan skär kuken av om jag måste nåt. Som våldtäksoffer som vilket jag är så är det min fulla rätt att skära av kuken på alla män jag möter.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247694 av björk
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247695 av Vatten
Oavsett vad admin bestämmer sig för kan det vara intressant att veta hur forumet administreras. Dvs hur mycket tid det går åt dagligen för att hålla forumet på en dräglig nivå

-Kolla in nyheter, sortera och skriva ut relevanta nyheter på frontsidan
-Nödvändiga Programvaruppdateringar
-Moderering av foruminlägg
-Kostnad för programvara och uppkoppling/bandbredd

-Vilka hjälper till med forumet?
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247696 av Clean
Jag har aldrig sagt att jag kommer nånsin göra det. Skulle jag göra det skulle jag inte berätta om det. Likadant om man ger någon arsenik inte berättar om man om det. Slutresultatet blir perfekt, belåtet och nöjt då.