Fegt

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251897 av ingrid64marie
Fegt skapades av ingrid64marie
Tycker du inte det är fegt, tycker så, istället för att gå in och ge ett ärligt svar. så gömmer du undan inlägget och går in och låser, ska tala om för dig att då har ni förlorat en medlem, du går inte in och spelar ALLAN och sätter dig på dina höga hästar med mig inte.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251909 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fegt
Nar nagan ar anklgad och man inte vet vem som gjort nagot kanner jag mig sjalv utpekad, jag forsoker ju inte gora nagot dumt mot nagon eller brott, sa utveckla

Det drojer och jag vet med mig att det inte var jag sa tala ur skagget!

I en psykossjukdom marker man mycket det finns manga verkligheter an i taget det invartera i oss som en kontakt slas om och en ny planetjorden vi kommer till därav kommer orden ett levande hopp

Sag nu denna trad pa viska www.google.com/search?sxsrf=ALeKk01SJIy5...6sAEK&sclient=psy-ab

det jag sag var moderator1 vilket jag ju maste lasa. Jag har fiender bade invarters och utvarters sa jag bryr mig inte men tack for forsvaret av mig men jag sjalv ar van. jag vet genom aret som gott han har varit pa mig ungefar ett ar nu att han ar data expert och nar jag drog ur stromkabeln till rroutern mitt natten och lade in ett nytt Linux system anade han Uggior i mossen och gick in med hjalp av en grannes router och jag forstod det da han knacte det krypterade losenordet till operations systemet latt som en platt. Admin tror mig inte men ler da han tror viskas krypterde losenord ar sakert, men tyvarr han gar ratt in pa viska och gor vad han vill. hanglaset ar oppet for Googles experter sager att viska inte ar sakert vilket det oppna hanglaset star for. han tror mig inte vilket ar ett stort misstag. Nar Admin for klart for sig det ar det redan sent och inkraktaren kan redan stallt om innehallet pa viska sa folk skakar pa huvudet i en framtid som troligen ar snar. Detta for jag vet att personen verkligen ar expert pa datorer


Han själv eller flera ar pa mig, skrämmande om det ar myndigheter det ar frågan om. Desinformation som sa det skriker om det. rattstavnings programmet fungerar i de flesta fall

Att tanka pa ar att forfattarna till bla annat de synoptiska Evangelierna kan ha med sig sin egen agenda med i vad de skriver i sin egen text de kan ha fatt orden rakt in i medvetande precis som Muhammed, han horde Allah, men jag tror hans far som da var dod har men levde i en annan verklighet, varifrån han kunde prata med sin son i huvudet till honom jag fragar vad ar detta som ar arabiska men oversatt till engelska, dervisch.

Men inte att forglomma Jesus som var fore och pratade med sin far, han oppnade ogonen pa folk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251925 av wasp
Svar från wasp i ämnet Fegt
Känner mig lite utpekad jag också. Vem menar hon?? Själv spelar jag väl aldrig Allan????
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251926 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Vad betyder det att spela Allan? Måste slå upp det.

sv.wikipedia.org/wiki/Spela_allan

Nu har Clean erkänt att det var han som började mobba mig. Jag undrar varför? Han anklagar mig för att vara hämndlysten och för tuff för honom. Han skickar meddelanden till mig att jag är en äcklig kärring. Hur går detta ihop rent logiskt?
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251931 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Fegt
Förstår om admin tröttar på att driva forumet.
-Ta av egna pengar
-Lägga ned en massa tid, på självhjälpsartiklar etc
-Moderera gnäll

Helt utan lön

Men visst ska vi passa på att trampa varandra på fötterna så att alla blir tjuriga och gnälliga? Låt oss köra ner hela forumet i botten och klaga på allt? Sedan beklaga oss inför oss själva när forumed är nedlagt? Eller göra ett bättre forum själva, på samma villkor? Eller starta nostalgiska trådar på Flashback och familjeliv om hur fint det var på viska en gång i tiden på 20-talet?
Mer
3 år 11 månader sedan #1251932 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Ja, jag förstår också om Admin1 har tröttnat på Viska. Han ser sig om efter något annat. Det är mest tjafs och käbbel på Viska.