Fegt

Mer
3 år 11 månader sedan #1252055 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fegt
Nu gick topplocket någontans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 11 månader sedan #1252075 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Fegt
Ja, språket = kommunikation är ett rättesnöre för mig! Moderator1 vet ju att Geta tar illa vid sig av nedrigheter, hon var visst vaken en stund mitt i natten vilket tyder på att hon ältar sin varaktighet på viska. Varför inte konstruktivt reda ut sakernas tillstånd med vederbörande och se att livet är för kort för att tjafsas kring.

Visserligen gör människan sin vana trogen, höna av en fjäder, många gillar konflikter sedan blir dem superbästisar, how come? Men gnissel i maskineriet betyder oftast att konflikter ständigt återkommer, men jag tycker verkligen det var modigt av alla parter att stå på sig! För jag vet att mobbare har problem med sig själva och att man ibland måste bemöta och visa var skåpet ska stå!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 11 månader sedan #1252079 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fegt
Verkar som att Moderator har skärpt upp reglerna mot personangrepp iaf, så det är ju bra.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252089 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Fegt
Clean har mobbat Geta från början. Om det är någon som är feg så är det han. Pundare brukar vara det. ingrid64marie förstår jag inte alls. Hennes anklagelser väcker den björn som sover.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252092 av Clean
Svar från Clean i ämnet Fegt
Jo jag har gått till personangrepp på Geta vilket inte är okay, men jag trodde i mina psykoser att hon jobbar för Säpo för att hon samlar information till dom.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252093 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Vilken ursäkt! :väggen