Fegt

Mer
3 år 11 månader sedan #1251933 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Fegt

ingrid64marie skrev: Tycker du inte det är fegt, tycker så, istället för att gå in och ge ett ärligt svar. så gömmer du undan inlägget och går in och låser, ska tala om för dig att då har ni förlorat en medlem, du går inte in och spelar ALLAN och sätter dig på dina höga hästar med mig inte.

Gör något modigare själv i stället för att bara gnälla fegt bakom din anonyma fasad.
-Gör ett bättre forum själv!
-Eller är det lättar att bara klaga och gnälla och föga modigt kalla andra för fega
  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251934 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Fegt
Där man endast kan kommunicera genom skrift, där är det nästan givet att det blåser upp konflikter då och då. Viktigt att komma ihåg, trots allt.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251935 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Men varför starta mobbning och sedan anklaga mobboffret för att vara för tufft?

Det är jag som är mobboffret och det är Clean som anklagar mig för att vara för tuff.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251939 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Fegt
Det är sällan för sent att be om ursäkt, om någon känner sig manad till det. Ville bara påminna :)

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251940 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Men när mobbningen pågår år efter och när man samtidigt blir hånad för att vara ett mobboffer som gråter ut hos moderatorerna. Särskilt när drogerna är inblandade. Då blir det värre. Då blir det inget annat än tjafs. Inom psykiatrin avskiljs missbrukare från schizofrena patienter. Så är det inte på Viska.
Är det inte typiskt att anklaga mobboffret för att vara mobbaren. Många tjejer på Viska har Clean som idol.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251941 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Fegt

Geta skrev: Men varför starta mobbning och sedan anklaga mobboffret för att vara för tufft?

Kan inte se att admin försökt att mobba någon
däremot försökt att komma tillrätta med ett tröttsamt läge som han själv var väldigt trött på (förmodar jag)
-att det kan uppfattas som mobbing kan jag dock förstå, men vad var alternativet? Admin måste väl för fanken få säga vad han tycker själv om saken? Får admin inte ifrågasätta uppgifter från medlemmar?

har jag missat något?