Fegt

Mer
3 år 11 månader sedan #1251942 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Jag har inget otalt med Admin1. Det måste du ha missuppfattat, Vatten. Jag uttalar mig inte om affären med Nissegossen.

Det är Clean som bedriver lågintensiv terror mot mig sedan många år. Nu har ingrid64marie ställt sig på hans sida mot mig. Men hon verkar ha fått kalla fötter sedan igår.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251943 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Fegt
Ok tack för det Greta jag har uppenbart missuppfattat. Var inte medveten om att det förekommer någon mobbing här.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251944 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Nej, du läser säkert inte alla trådar, Vatten. Det är mycket som man får tåla på Viska. Nu är det Admin1 och jag som är i skottgluggen. Som sagt- de som gnäller borde starta en egen sajt och se hur lätt det är.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251962 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Fegt
Den här tråden handlar om att en tråd, som heter Hyckleri blev låst. Dock ej av mig, men jag tyckte det var bra att den låstes.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251971 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fegt
När det gäller konflikterna mellan Clean och Geta är knappast någon av dem det oskyldiga offret. Clean gnäller ofta på Geta i tid och otid, men Geta sätter ibland oprovocerat igång bråken med en vass kommentar. Inget oskyldigt lamm i detta! Vi är många på forumet. Alla kan inte gilla alla hela tiden. Det är naturligt att det blir konflikter ibland.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251974 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Nej, jag är ingen Kristusgestalt som offrar mig. Det tycker jag är ett för stort krav på mig från er andra på Viska. Jag vet att många av er tjejer på Viska gillar Clean skarpt. Trots narcissism. Han är väldigt lättkränkt och det tillhör narcissismen. Det verkar bara vara Cosmos som inte faller i farstun.