Fegt

Mer
3 år 11 månader sedan #1251978 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fegt
Jag gillar er båda två skarpt Geta. Därför kan jag inte välja en sida utan ser vad ni båda gör. Du är en kvinna med ett ofantligt bra minne som inte glömmer bort något, vilket kan göra dig lite långsint ibland. Clean har också baksidor. Jag gillar er båda två väldigt mycket.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251981 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Jag minns inte hälften av Cleans påhopp. Jag minns, när han påstod att jag var en riktig nolla och sedan minns jag att han hånat mig för att att vara ett mobboffer som springer till moderatorerna och gråter.
ingrid64marie påstod att jag springer till Missionskyrkan som inte stämmer.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251984 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fegt
Det är bra det Geta, att du inte ältar allt han sagt till dig. Det gynnar inte dig att fundera på allt han slängt ur sig till dig.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251985 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
memphis,

Varför anklagar du mig då för att minnas allt som Clean kläckt ur sig på Viska? Det är helt taget ur luften.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251987 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fegt
Därför att du inte kan släppa det. Det kan vara kav lugnt, och då drar du upp konflikten igen. Men det kan vara rätt eller fel, det är bara inte vad jag skulle själv ha gjort, börja bråka med honom igen. Men du har blivit kränkt av Clean så många gånger, så du kanske måste få det ur systemet.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251989 av Miika
Svar från Miika i ämnet Fegt
Vad ni tjafsar!