Fegt

Mer
3 år 11 månader sedan #1251990 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
Ja, det är inte roligt med tjafs.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251997 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fegt
Förr betydde tjafs en modesak på byxor därav kommer ordet tjafs det var delat om modet med byxorna och därav kommer ordet tjafs ett ord från före min tid så jag vet inte ens vad tjafs var för någonting på byxorna

Jag tycker det har tjafsas till det här tillräckligt lägg ned tråden den är skamlig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1252004 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fegt
Clean har ju trackat Geta i säkert 10 år. Jag förstår att hon tröttnat.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 11 månader sedan #1252005 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fegt
zoegas,

Äntligen någon som förstår mig!
Mer
3 år 11 månader sedan #1252011 av krokus
Svar från krokus i ämnet Fegt

Geta skrev: Men när mobbningen pågår år efter och när man samtidigt blir hånad för att vara ett mobboffer som gråter ut hos moderatorerna. Särskilt när drogerna är inblandade. Då blir det värre. Då blir det inget annat än tjafs. Inom psykiatrin avskiljs missbrukare från schizofrena patienter. Så är det inte på Viska.
Är det inte typiskt att anklaga mobboffret för att vara mobbaren. Många tjejer på Viska har Clean som idol.

Undrar om jag tillhör dessa tjejer? :tänk
Droger är inget jag idoliserar! Jag har sett på nära håll hur droger förstör en människa. :(
Mer
3 år 11 månader sedan #1252029 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fegt

Geta skrev: zoegas,

Äntligen någon som förstår mig!


Jag tröttna redan första dagen han var här. Då han hota mig med misshandel, fast jag inte sagt ett ord till honom. Den där ingridmarie kan ju typ sticka.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻