Dom med makten över oss vet ingenting precis som oss!

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #936996 av Jocke

http://assets.kompasiana.com/items/album/2016/01/24/dependent-personality-56a46627a423bd3e1cb94e56.jpg?t=o&v=1200

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #937085 av notwoodstock

Admin1 skrev: Jag begriper inte att ni måste anlita hjälp. Det går hur lätt för mig som möjligt att fixa allt själv.


Minnet har blivit ett problem för mig. När jag t.ex hade manualer som jag behövde läsa, ur förr, så kom jag ihåg det nödvändigaste. Nu får jag nästan slå upp en sak i taget.

Förutom att jag är inte en "meckare".
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #937093 av Jocke


Det som är enkelt för många, är skitsvårt för mig nästan som om det vore en omöjlighet i samband med nolltolerans mot stress?
Det är helt enkelt så att man möts av okunskap i många fall.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #937098 av Drummer
De flesta har upplevt ångest vid ngt särskild situation men att gå och ha allmän ångest kan leda till psykos om det inte är övergående! Att ha svår ångest ger konstiga tankar och känslor vilket en människa som inte känt det riktigt förstår! Tänk om livet vore fritt från ondska och fördomar! Då skulle man må bättre! Är trött på människor som är politiskt korrekta!
Mer
6 år 11 månader sedan #937104 av Geta
Jag tror att det är svårt att avgöra idag vad som är politiskt korrekt. Mycket har ändrats på sig de senaste åren.
Mer
6 år 11 månader sedan #937108 av Drummer
Man blir kränkt direkt om man inte är glad! Varför är du så arg och varför är du så konstig? Det får man höra ibland! Jag är inte arg på ngn utan arg på att inte må bra men många riktar det till att jag skulle vara orsaken till dålig stämning! Jag har inte gjort ngt bara att jag är arg över att inte må bra!