Dom med makten över oss vet ingenting precis som oss!

Mer
6 år 11 månader sedan #936596 av Nissegossen
Han jag anlitar till mjukvara, han skall ha 500 kr för att komma hit. Det även om jobbet tar 5 min eller 3 timmar. Han som kommer hit som är min granne också han ett geni på att förstå apparatur, jag har anlitat honom redan innan jag flyttade hit för 23 år sedan. Kul att se att han redan bodde här.
'
Han har fått igång mycket jag annars hade fått gå ut med det. Men han vill också ha pengar därav att jag kallar honom för Joakim vilket han skrattade åt. Jag ger honom ett erbjudande, han accepterar summan jag säger till honom att det är värt. Han har dragit på det, men alltid hjälpt mig med vad jag behövt.

Besatt av pengar, det är alla av dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #936597 av Nissegossen
Han med hårdvaran knorrar alltid vad gäller mjukvaran, det är därför jag anlitar ett proffs på mjukvara, han kan programmering och kan utan vidare installera vilken mjukvara som helst. Han frågar t.o.m vad ytterligare vilka program jag vill ha. Dessutom gör han back upen och jag får installationsmedia, reparationsskiva ifråga om vad jag vill. Han är en hejare på det. Han är krigsinvalid från Balkan och går med käpp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #936602 av Nissegossen
Han blev arg på att min nätkabel var sönder, så jag fick en ny kabel, för priset noll kronor för att det störde honom att jag inte hade kablarna i ordning. Jag har köpt nya, men den han kom med fyller sin uppgift. Har dock inte slängt de gamla, kan sätta en i routern och dra in i vilket rum som helst och kan koppla upp en dator var som helst med kabel.
Jag kan surfa på min smartphone då han skrev några krumelurer till min router på den. Detta så jag kan surfa trådlöst på min mobil.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #936937 av Admin1
Jag begriper inte att ni måste anlita hjälp. Det går hur lätt för mig som möjligt att fixa allt själv.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #936945 av Jocke
Jag är bara rädd för att sabba saker och ting, eller inte göra ordentligt rätt. Det tar lång tid för mig att memorera instruktioner och skriva upp dessa på papper är inte helt lätt det heller.

Du får vara glad Admin, att du har förnuftet i behåll!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #936952 av Geta
:rotfl Det har vi andra tappat.