Dom med makten över oss vet ingenting precis som oss!

Mer
6 år 11 månader sedan #937109 av Geta
Folk kan reta sig på även om man är glad och snäll.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #937114 av Jocke
[youtube]r1g89YJ-VeA[/youtube]



Det känns ju som att det bildas många olika grupper i vår samhälle! Vem som har rätt eller fel, har det börjat bli väldigt svårt att särskilja numera i dagens samhälle.

Men varför vi ska försöka bevisa vem som har rätt? Börjar känna det som att människor hela tiden söker svagheter i ens uppträdande, det är jobbigt att vara på sin vakt mot oberäkneliga personer.

Speciellt om man har svårt att lära in nya strategier i hur man bevakar sina intressen, så kommer fortfarande den där offerkoftan förbli att finnas till. Trots att den inte längre behövs för att upprätthålla balansen i dagens moderna strukturella samhälle.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #937117 av Drummer
Håller med dig Jocke att människor läser in ens svagheters för deras egna välbefinnades skull! Finner dom svaga så känner dom sig än mer starkare! Det är ren fascism! Vi lever i ett fascistiskt samhälle allmänt där status, prestige och social kompetens krävs för att bli accepterad! Jag känner mig kränkt för att jag inte jobbar, men är en jävligt duktig trummis! Men så länge man inte arbetar med det så är man inget värt!
Mer
6 år 11 månader sedan #937125 av Drummer
Inom Missionskyrkan finns den största fascismen! Där är det bara tal om hur duktig man ska vara och hur många titlar man ska ha! Man ska vara präst eller läkare eller fil kand doktor och vara händig rent tekniskt! Missionskyrkor och dess medlemmar är inte alltid gjorda av godhet! Är trött på alla dessa kyrkråttor som går till kören och sjunger sånger om Jesus när en del inte vet vad dom sjunger om!
Mer
6 år 11 månader sedan #937126 av Geta
Jag tror inte att Missionskyrkan utmärker sig extra. Det är ungefär likadant i alla kyrkor.
Mer
6 år 11 månader sedan #937127 av Drummer
Den största godheten möter jag med människor med liknande problem och psykiatrin är bra också! Missionskyrkan är värst enligt mig!