Avsluta kontakt med psykolog

Mer
3 år 7 månader sedan #1288536 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Ja, det tycker jag att du ska tala om men ibland är de kollegiala och vill inte höra talas om någon kritik av medarbetare.
Mer
3 år 7 månader sedan #1288541 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Jag ska säga att jag blivit mer och mer ostabil de senaste månaderna av terapin, vilket är sant.

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 7 månader sedan #1288545 av Inwatto
Jag tycker det är klokt att diskutera med psykiatern hur du mår och en del av det beror säkert på psykologen. Visst är de kollegiala som Geta skriver och om psykiatern måste välja mellan dig och psykologen väljer hen psykologen. Det har jag sett hända med egna ögon en gång när jag var ur balans av psykolog.

Nu är det ju meningen att ruska om på hjärnkontoret lite när man går hos psykolog. Ifrågasätta och försöka hitta hur man ska leva. Kommer ihåg att jag brukade kasta en apelsin mellan händerna innan jag skalade den ungefär som en 6-åring. För att hjärnhalvorna skulle samarbeta har jag kommit på i efterhand. Hade ett snett leende innan jag gick hos den psykologen, men ler rakt nu. Något hände i hjärnan som jag har haft nytta av, men terapin var jobbig.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1288548 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
I mitt fall är det inte helt enkelt. Jag är "energy-sensitive". Vissa människor måste jag undvika pga att jag inte klarar energierna. Psykologen har fått mina energier att strömma upp i huvudet, vilket ger huvudvärk, illamående, förvirring och psykoskänningar. Det funkar helt enkelt inte.

Därför undviker jag också karismatiska kyrkor, för energin där går uppåt. Jag håller mig till det traditionella.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1288549 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Avsluta kontakt med psykolog

Drummer skrev: Dom flesta psykologer är jobbiga i längden för dom har problem själva! Dom kan manipulera en egenterapi i dess utbildning för deras egen vinnings skull för dom är smarta oftast!

Terpeuter er projeksjonsmaskiner. Proffe narcissister.
Mer
3 år 7 månader sedan #1288614 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Avsluta kontakt med psykolog
Varit hos psykiatern nu. Han var väldigt bra! Vi har bestämt att jag ska avsluta psykologkontakten tills vidare. Så nu ska det vara avslutat. Vi diskuterade också om jag skulle läggas in, men vi kom fram till att jag tillfälligt ska höja dosen Peratsin med 2mg och nästa vecka ytterligare 2mg.

Anchored in Christ ✟