Syns det att man är sjuk?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 5 månader sedan #348433 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Syns det att man är sjuk?
Tack Steve! Men jag väljer att hoppa över just ikväll, därför att jag tror många intressen vill figurera med i spelet så jag vågar inte ta medicinen ikväll. Så jag inväntar med att ta den till nästa gång jag dricker igen. Jag försöker vara rädd om mig och givetvis om er också! Men jag måste leta lite till, det är bara flashback som har gett mig mest adekvat information om detta. Men där snackas det om
omogen fylla, så det är nog inte riktigt relevant i det här fallet?

Tack alla för era lyckönskningar å mitt vidkommande, men efter ett moget övervägande, så har jag inga garantier att intagandet av medsen skulle vara riskfritt, så jag avvaktar lite till.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 5 månader sedan #348451 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Syns det att man är sjuk?
Jocke:
Ursäkta att jag säger det, men du är JÄVLIGT dum som inte tar din medicin. I förlängningen kan det bara sluta på ett sätt. Beleive me, I know. Man tycker man mår så bra under någon månad, men sedan... Och att hatta med medsen på detta sätt skapar en obalans i kemin där nivåerna sjunker och stiger okontrollerat.
Varför är du envis när det gäller det här? Vill du vara helt utan medicin? Är det för du dricker så mycket?
Hur som helst är det lika destruktivt som tjejerna som skär sig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 5 månader sedan #348509 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Syns det att man är sjuk?
Jag upplever det inte som destruktivt att vara utan medicin när man dricker! Jag upplever det mera som att man är rädd om sig, åtminstone på hur mycket man ska belasta levern. Det är ju alltid en själv som som vet bäst hur man ska hantera sin situation.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 5 månader sedan #348563 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Syns det att man är sjuk?
Jag tror det är farligare att vara utan Zeldox än att dricka öl med Zeldox. Om det var livsfarligt att dricka öl med Zeldox borde det funnits en rejäl varning i FASS om det och inte bara stå att risken för biverkningar ökar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 5 månader sedan #348575 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Syns det att man är sjuk?
Fick på omvägar höra att en arbetskamrat sagt att jag hade en "vilt stirrande blick". Lite komiskt, faktiskt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 5 månader sedan #348684 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Syns det att man är sjuk?
Cosmos,

Nä, det var en sjuksköterska som sade att man skulle hoppa över medsen när man dricker. Fick visserligen med medicin men dem skulle jag ta på morgon efter pubbesöket, för jag for alltid till min lägenhet när jag hade druckit och sov där.

Ska prova nästa gång, men omständigheterna i morse gjorde att jag inte ångrade mig, men ska prova.

Vars är världen på väg?