Syns det att man är sjuk?

Mer
13 år 5 månader sedan #348696 av unGod
Svar från unGod i ämnet Syns det att man är sjuk?
medcinen ska man alltid käka tycker jag. även om man dricker ellre inte. vill du inte bli utpumpad o trött taren senare, när kvällen börjar ta slut. bara dumt o inte taren.

och apropå hur man ser ut när man är sjuk så finns det ingen skillnad. "för vanliga människor". så man behöver inte kännas sig ut tittad.
det är bara man själv som tycker så. enda som ser på mig när jag känner mig som skit är min underbara psykolog. ingen på psyk gjorde det. och knappt mina föräldrar. och ingen annan heller. inget man tänker på. alla är bara i en folk massa.
Mer
13 år 5 månader sedan #348768 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Syns det att man är sjuk?
Jag hittade en amerikansk hemsida, där det står om Zeldox eller Geodon, som preparatet heter i USA. Om man dricker alkohol med Zeldox, så ökar risken för trötthet och lågt blodtryck eller yrsel.
bipolar-disorder.emedtv.com/geod ... eodon.html Tror att de flesta antipsykotika kan ge liknande risker.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 5 månader sedan #348775 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Syns det att man är sjuk?
Ok, då får vi se vad som händer då, när jag provar. Men jag sover völdigt länge vid alkoholintag, hoppas effekten istället blir att jag sover mindre sett till dygnets timmar.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 5 månader sedan #348793 av Nissegossen
Jag har druckit på alla antipsykotika jag haft och endast låtit bli att blanda benso med någon alkohol!

Tycker som de andra, ta dina mediciner som du ska Jocke!
Kramar
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 5 månader sedan #348813 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Syns det att man är sjuk?
Topic: Om man bortser från det som medicin kan ställa till med så bör det ju ha att göra med hur man mår för tillfälligt. Kanske ska man säga; -Tack och lov för att det ibland går att se om någon mår dåligt.

"..nästan så det är dags att anmäla såna ställen... *arg på dom*"
Det finns allt för många som serverar alkohol med dollartecken i ögonen. Tjejen gjorde säkert en felaktig bedömning men hon gjorde rätt utifrån [i:15peoqr6]sin[/i:15peoqr6] bedömning. :hjärta
Mer
13 år 5 månader sedan #348820 av Brygga
Svar från Brygga i ämnet Syns det att man är sjuk?
Det är ju en tröst att se att det är andra som har tänkt på sitt utseende. Om det syns att man är sjuk. Jag har tagit litet fotografier, självporträtt. Och alltid funderat på att jag har så svårt att le. Och att min självuppfattning misstämmer ganska mycket vad det gäller ansiktsuttrycket. Läpparna har ingen "uppåt"-vinkel i mungipan. En gång lyckades jag. Men det kändes som att jag såg överdrivet glad ut. Fast fotografiet gav ett helt annat intryck. Att jag inte var sur bara.