hur fort kan du springa ifrån din sjukdom?

  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 år 4 månader sedan #546810 av Hurt
de spåddes en framtid på elitnivå rakt in i olympia. men ja valde livets skola framför idrotten... tyvärr blev ja schizofren på kuppen pga drogmissbruket... de ni hahaha....
Mer
11 år 4 månader sedan #546814 av Nissegossen
Så, du travar på och går på Olympiatravet? :lol:

Vem är tränaren och vem sitter vid tömmarna? :dans :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 år 4 månader sedan #546818 av Hurt
tränarn var ingen speciell... sades va en sk vad de nu heter naturbegåvning i löpning i distans som kort pga mun uthålighet och styrka.. skulle ha börjat på friidrottsgymnasiet men hamna på behandlingshem... hahaha... lite kul.. idag är ja som vem helst vilket ja e nöjd med... hade inte för en sekund stått ut med att vara på elitnivå och stå ut med att va känd...
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 år 4 månader sedan #546819 av Hurt
ja jag rökte hasch och tog lsd och svampar och tjack och tillslut heroin. 2014 har jag varit ren i tio år de ni.... hahaha
Mer
11 år 4 månader sedan #546820 av Nissegossen
Det hade inte jag heller stått ut med! Kul att du såg humor i detta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 år 4 månader sedan #546821 av Hurt
tack nissegossen... många ida tror inte på mej för de ja har till er berättat när ja sitter här och väger över 150 kilo i fett pga mina mediciner och alla tjatar att ja måste gå ned och när ja berättar att livet gav mej en möjlughet ev att va en idrottsstjärna im ja inte klarar av att gå ned vem kan då?