Vad krävs för att bli inlagd?

Mer
4 år 3 månader sedan #1222258 av krokus
Instämmer med flera utav er, att Memphis skötare kom med sämsta förslaget någonsin! Den skötaren borde söka efter ett annat jobb, denne ska inte jobba med psykospatienter!
Mer
4 år 3 månader sedan #1222259 av memphis
Tack ska ni ha! Ja, om hon ringer mig igen ska jag säga att jag vill ha någon annan att prata med. Man har väl rätt till det, en Second opinion? Jag kan bara inte lita på henne efter detta!
Mer
4 år 3 månader sedan #1222736 av Rrusheflower
Jag vill bara säga att det fanns en annan tråd som hette inlagd som jag inte hittar just nu. Men ville bara säga att alla ni som vill klaga på vården kan gå in på IVO s hemsida och lämna in klagomål om ni känner att ni blivit orättvist behandlade. Tips.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222749 av Admin1
Ivo tar inte emot klagomål på bemötande. Det skall man vända sig till klinikchef eller patientnämnden hos landstinget. Ivo är för felaktig medicinering eller framkallande av skada.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222771 av memphis
Hon ringde idag igen. Jag börjar räkna ut den här damen nu. Hon ringer på fredagar för att säga att hon ska prata med nn kollega och sen ringa igen, "men kanske inte idag". Jag skiter fullständigt i vad hon gör. Hon är redan uträknad. Jag ska ha någon annan på mitt fall av sömnlöshet.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222809 av Nissegossen
En psykos för mig börjar oftast med att jag är uppe i varv hjärnan är kreativ tillverkar saker i skallen en vaknatt som ett brev på posten, nästa dag sover inte, den kvällen stora psykoslarmet tar så mycket att sova på att jag tror jag kommer att sova sedan antingen sover jag vågar inte att ta mer att sova . Sätter på mig hörlurar då sätter jag på musik högsta volym sjunger med i musiken i tanken och till slut sover jag vaknar med musik på högsta volym på morgonen upp till en helt vanlig dag annars vilket inte hänt mig, då skulle jag söka hjälp akut för jag behöver sova, det är A och O vid psykossjukdom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum