Hur yttrar sig ditt låtande? Har du också öronmask?

Mer
Mer
6 år 5 månader sedan #999016 av jeje
Goda nyheter, upplever att mitt oljud har blivit påtagligt mindre. Gud så skönt! :D
Mer
6 år 5 månader sedan #999019 av rymd
jeje, härligt! :)
Mer
6 år 5 månader sedan #999099 av Admin1
Har man bara synhallucinationer utan andra psykossymptom kan det vara missbruk eller tumör. Om man blundar skall hallucinationerna upphöra, men det finns en annan typ av synhallucinationer, som kommer bara när man blundar.
Mer
6 år 5 månader sedan #999251 av Utomjordingen
Jag har, när jag har ungefär 80 % synhallucination när jag blundar - annars, 20 % synhallucination när jag ser har jag också, tillexempel, så tror jag att det har med "Visual Snow" som jag har att göra. När synhallucinationen som jag ser och blundar tar över då är det också då jag i samma veva återinsjuknar och måste läggas in på psyket.

Annars, så tror jag att grundorsaken är alla osynliga ljud som jag har att jag får symptom på symptom. Det är det jag önskar att forskarna borde sätta mer fokus på att ta bort osynliga ljuden vilket psyke mediciner inte gör idag. För jag tror att om osynliga ljuden försvinner då försvinner alla de andra symptom också i samma veva... .
Mer
6 år 5 månader sedan #999482 av Admin1
När man bara ser hallucinationer, när man blundar kan det bero på dålig syn och att hjärnan fyller på med synintryck.