Hur yttrar sig ditt låtande? Har du också öronmask?

Mer
6 år 4 månader sedan #1004297 av Admin1
Jag frågade Nissegossen om Akineton för man håller på att testa läkemedel med motsatt effekt som Akineton mot röster. Om de har effekt kan Akineton öka röster.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004329 av Nissegossen
Intresse skapande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1023516 av Cosmos
Jag har också öronmaskar (hemskt uttryck). Det är alltid toner och låtar som spelas i huvudet, ibland även utifrån. Jag hör röster som viskande, illvilliga människor med groteska drag. Dessutom hör jag ofta min halvsysters nedvärderande kommentarer, hon är en falsk jävel.
Mer
6 år 2 månader sedan #1026330 av Vilja
Jag hör vågor som slår, eller tåg som rullar in på en perrong, låter det som, och två separata röster som är elaka. Allt ljud kommer inifrån.
Mer
6 år 2 månader sedan #1026344 av Nissegossen

Cosmos skrev: Jag har också öronmaskar (hemskt uttryck). Det är alltid toner och låtar som spelas i huvudet, ibland även utifrån. Jag hör röster som viskande, illvilliga människor med groteska drag. Dessutom hör jag ofta min halvsysters nedvärderande kommentarer, hon är en falsk jävel.

Lindrigt, jag hör röster de finns i tankecentrum och har tydliga röster, med flera inom mig. Klart tal inget diffust utan mycket klart och tydligt, de pratar med mig och flera

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1026594 av Admin1
Har ni andra psykossymptom samtidigt som rösterna eller bara röster?