Hur yttrar sig ditt låtande? Har du också öronmask?

Mer
6 år 4 månader sedan #1004217 av Nissegossen

jeje skrev: Aha, då fattar jag. Har man inget ljudminne på samma sätt?

Jag kan sitta här och höra en ringsignal från min farfars bostad, den har jag aldrig hört efter att han dog och han dog 1959, allt vad du hört i hela ditt liv, kan komma som ljudhallucination.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1004223 av Nissegossen

Admin1 skrev: Påverkas dina röster av Akineton? Om du tar mer Akineton får du mer röster då?

Jeje, ang Akineton har jag tröttnat på alla som frågat mig om den. Föreslår att du använder sökfunktionen på viska och skriver helt enkelt Akineton, något som är oklart om det, då kan du fråga igen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1004225 av jeje
Fast där var det faktiskt admin som frågade, inte jag.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004230 av Nissegossen
Du reagerade starkt på Admins svar till dig, därför klickade jag på citera, för att du skulle få den biten och inte vara arg på Admin, jag vill bara stötta dig i detta. Admin vet nog var jag står i fråga om det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1004237 av jeje
Oj, då var det verkligen inte meningen. Kan lätt bli fel över nätet. Men var gjorde jag det nånstans?
Mer
6 år 4 månader sedan #1004252 av jeje
Jag har hursomhelst accepterat att rösterna är en del av mig och förmodligen alltid kommer vara det utan medicinerna. Allt tack vare de där horungarna med Asperger.