Hur yttrar sig ditt låtande? Har du också öronmask?

Mer
6 år 5 månader sedan #999788 av Utomjordingen
Jaså ok, jag behöver i alla fall inga glasögon för jag ser bra!
Mer
6 år 4 månader sedan #1004165 av jeje
Hej forumet, lycka är kort tyvärr. Jävla hjärnspöken, dygnet runt håller mitt psyke på och trackar mig.. Som tur är så har jag nu lärt mig att förnekelse är vanligt när man har dessa besvär. Om jag så måste äta medicin hela livet så får det vara så, bara jag slipper det här låtandet. Öronmask, att bara höra musik, med eller utan däng är helt ok dock men det stannar ju tyvärr inte där.

Oavsett så tycker jag inte synd om mig själv, det är skitsynd att det blev såhär men är man så jävla dum att man röker hasch får man skylla sig själv.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004166 av jeje
Vad jag menade med förnekelse är att jag har tagit alltför lätt på problemet.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004171 av jeje

koi skrev: Hej jeje.

Mina röster kommer utifrån oftast. Som en full tunnelbanevagn. Babbel babbel babbel. Blir mycket värre vid stress. Jag har hörlurar på mig nästan jämt. Låg volym på musiken. Det lugnar mig. Om jag har hög volym blir rösterna högljudda. Som att de ska överrösta musiken. Då hör jag dem skrika på mig. Så låg volym är tricket. Fokusera på musiken. Då försvinner rösterna ett tag.

Mina röster har inte försvunnit med medicin. Jo Fluanxol. Då var det knäpptyst. Hörde inte ens mina egna tankar. Men jag slutade fungera och var som en robot.



Gjorde Fluanxol dig apatisk med andra ord? Låter helt underbart att få ha äkta tystnad i skallen oavsett. :)
Mer
6 år 4 månader sedan #1004173 av wasp
Nej! Har ingen öronmask. Har lärt mig med åren (många nu, blev riktigt dålig 1985. Men redan 1978 så hörde jag omedvetna röster).
Mer
6 år 4 månader sedan #1004184 av jeje
Är det medicin som håller eländet borta?