Järtecken

Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1037166 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Järtecken
Ser som ett gott tecken när ens kvinna kryper in i under mitt täcke i mig när jag ligger och hel/halv sover!
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 1 månad sedan #1037176 av Geta
Svar från Geta i ämnet Järtecken
Det är klart att Aftonbladet försvarar sig och påstår att de har gjort rätt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1037201 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Järtecken




Känner hur var och en bara ser till sina intressen! Skvaller och prestige borde upphöra i sin existens, men är två starka begrepp inom mediesfären tyvärr!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1037213 av Geta
Svar från Geta i ämnet Järtecken
Det kommer nog att innebära att personer på Aftonbladet får gå.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1037905 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Järtecken


Förutsägbarhet kan funka ibland, men vid sådana här tillfällen behövs nog det irrationella tänket för att få folk att vakna till om vad som egentligen händer i vår skvallersamhälle! Jag försöker särskilja på skvaller och berättelser.

Vid skvaller så använder man specifika detaljer som får folk att känna igen en person.

Det tragiska är att järtecken och dikotomi kan överensstämma i vissa detaljer, hur saker återberättas eller antyds ha förmedlat rätt budskap till rätt person. Känner mig ändå väldigt ledsen!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1038188 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Järtecken
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:...cBOa0K0y_nq-qmEhbqgw

Tror jag har haft hem en dataexpert som har krypterat mina bilder, som förmodligen är statshemligheter, medans jag var borta idag?

Nä, jag mår inte helt dåligt, men ngt med filtreringen är stört inombords. Och så säger människor och frågar mig om jag tror allting kretsar kring mig?
Jag är alltså inte en huvudperson enligt deras åsikter? Det sägs att det finns de som har det betydligt värre? Men återigen, är det ngn som har besvarat min fråga från i morse om journalister har tystnadsplikt?

Det står i firefox att min anknytning är krypterat? Alltså en säker anslutning! Hur kan det komma sig? Det funkade ju förr?

Vars är världen på väg?