Hur många alter egon har ni?

Mer
5 år 4 månader sedan #1111334 av Nissegossen
Jag är jag inget annat, jag är mig själv rakt upp och ned. Huruvida andra av mig, det får ni fråga dem om. Jag säger som Gud svarade på den frågan, han gav svaret i Gamla testamentet, jag är den jag är, samt fotnoten såsom den jag är.

Det kan alla säga utan att göra anspråk på att vara Gud.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1111389 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur många alter egon har ni?
Är mig själv. Sen hamnar man i olika roller, beroende på var man är någonstans. Hem, skola, jobb ,psyk osv.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1111421 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Hur många alter egon har ni?
Jo jag är bråkigaste på nätet för alla hjärndöda människor som trakasserar andra och mig! I verkligheten är jag tystlåten och alltid den som tar det största ansvaret!
Mer
5 år 4 månader sedan #1111439 av Admin1

Jocke skrev: Har ju handikappersättning vad gällande min dåliga hörsel i denna världen, men ngt hör och förstår, men vem är det?

När du söker Handikappersättning sök också för kostnader för vård och medicin för Räven gjorde så. Sedan om du har reskostnader till jobbet. Om ditt boende är fördyrat kan du lägga in det. Nissegossen kan också kanske ansöka om handikappersättning för han insjuknade före 65 års ålder. Han har ju merkostnader som hemtjänst också.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111471 av Nissegossen
Noterat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1111519 av memphis
Jag har bara en personlighet, och knappt ens det. När jag skulle försöka skriva en bok för länge sen så var det svåraste att hitta på trovärdiga personligheter. Kanske gör jag ett nytt försök nån gång med boken.