Vad är sämst i era liv just nu?

Mer
3 år 4 månader sedan #1302653 av Geta
krokus,

Du behöver en personlig tränare. Disken är av ett mjukare material än kotorna. Vid diskbråck har disken tryckts till och kan påverka nerverna som utgår från kotpelaren.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1302658 av Charlottesometimes
Min schizofrenidiagnos är sämst just nu, mitt humör är i botten. Har ingen ork.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Charlottesometimes.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302671 av memphis
Att jag inte har förmåga att hålla kontakt med vänner och familj. Familjen har jag ju kontakt med, men det är för att de håller kontakt med mig. Vet inte varför det är på det här viset. Kanske är det negativa symptom att jag saknar motivation.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302676 av Drummer
Träffade en granne igår och han sade att han sakna motivation i livet. Han har isolerat sig i 3 veckor och blev deprimerad när han blev av med sitt jobb, slut med flickvännen och bor helt ensam i stan. Hans föräldrar bor i Göteborg och hans syster i Täby! Han var nedbruten men ska till läkaren imorgon! Jag sade till honom att man kan må sämre av antidepressiva i början av behandlingen men sedan vänder det förhoppningsvis. Han har haft Corona också. Det är så många som mår dåligt i detta samhälle och Corona ökar psykisk ohälsa också pga isolation!
Mer
3 år 4 månader sedan #1302677 av Amandara
Loppan är nu grundligt intvålad och duschad. Inte en sekund för tidigt.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302683 av mrsearlgray
min läkare vill att jag går ner till 50% istället för 75%... tyvärr har dom nog rätt om det också vilket är tråkigt