Vad är sämst i era liv just nu?

Mer
3 år 4 månader sedan #1302759 av Geta
Om det är en nerv som kommit i kläm i ryggraden, så får du symtom från bara ena sidan av kroppen.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302760 av mrsearlgray
fick precis en faktura på 1000kr från Telenor, idioterna har skrivit upp mig på 3 abonnemang för internet??? jag har bara köpt ett???
Mer
3 år 4 månader sedan #1302807 av Nissegossen

krokus skrev: Nisse,
Det kan vara så att jag har lite för svaga magmuskler, som i sin tur gjort att jag har svankat lite vid lyft. Jag har inte krummat ryggen.

Däremot har jag endast ont i höger sida av underkroppen. Men snart ska jag röntgas, och får då veta mer!


Det skall till 4 st saker för att bygga brosk i kroppen
1) Nyponpulver, Smörjmedlet C-vitamin
2) Kycklingbuljong grunden göra själv koka kycklingskrov i 12 timmar. Snabbväg; Kycklingbuljong tärningar.
3) Gurkmeja tages en dessertsked tillsammans med såpass svalnat buljong att det går att dricka med buljongen. En stark antioxidant samt starkt antiinflammatoriskt. Ställer om kroppen så den tar upp brosket för att kroppen skall ta upp det och bilda brosk i kroppen.
4) rör på dig att stå på benen rör på påkarna så det tål byggas mer brosk. Kort sagt motion.

Jag tog denna fullständiga kombination varje dag tills den dagen kom då jag glömde ta kuren. Jag undrade varför? svaret var helt enkelt jag har inte någon tillstymmelse till någon smärta i kropp och leder. Jag byggde brosk överallt i kroppen där det skall vara brosk. Tål att tänka på, samt att det är ett tunt lager, därför kan man då och då behöva fylla på, då tar man kuren.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1302815 av Admin1
krokus,
Sjukgymnast är nog bäst för att du skall få en passande träning och bättre och billigare än personlig tränare. Sedan kanske klokt att sluta med hästhoppning pga skaderisken.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302824 av Geta
Diskarna i ryggraden består inte av brosk, vad jag vet.
Mer
3 år 4 månader sedan #1302835 av krokus
Geta,
imorgon ska ryggen magnetröntgas, får resultatet under nästa vecka. brosk är väl ytterörat och nästippen? diskarna är kanske något annat material.

nisse,
nyponsoppa är betydligt godare än buljong, haha! :D

admin,
jo, jag ska gå till fysioterapeut efter röntgen, antar jag i alla fall. det var vad neurologen sa förut.