MsTibbs största problemdiagnos?

Mer
4 år 3 månader sedan #1224463 av IngeF
Ja, det stemmer nok.
Mer
4 år 3 månader sedan #1224464 av Geta
Stämmer föräldrarna sjukvården i USA om det uppkommer CP-skador på barnet vid förlossningen?
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1224467 av IngeF
"As a parent, you know your child best," Såher står det, men det stemte ikke i mitt tilfelle. Den gang trodde folk uten utdanning blindt på dem med litt utdanning. All kritikken av "Dr Google" som helsepersonell kommer med, er i blant skammelig.

Geta skrev: Stämmer föräldrarna sjukvården i USA om det uppkommer CP-skador på barnet vid förlossningen?

Har man råd til advokat, så sikkert. Har man CP i USA blir det nok dårlig med helse/uføreforsikring, Problemet er at CP kan oppstå både før, under, og etter fødsel. Man vet sjeldent nøyaktig når. Jeg tror ikke det finnes noe på engelsk eller norsk om CP jeg ikke har lest? men hjelper det\? Min bror gir bare faen i det
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1224468 av MsTibbs
Jag var liten. Jag sa till honom jag trodde jag var schizofren Han frågade om jag hade hallucinationer. Jag sa vet inte. Han sa du är nog autistisk, samma som schizofreni fast utan hallucinationer.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1224471 av IngeF

Recard2016 skrev: Mina föräldrar har till största delen varit sossar. Men jag såg hur min farsa gick till jobbet varje morgon kl 6 som en zombie. Min farsa var brevbärare i 45 år i stan, min morsa jobbade till största delen på hotell som städare o bartender. Jag kommer från en arbetarklassfamilj, vissa skulle kanske kalla den medelklass.

Min far var klassisk industriarbeider og tømmerhogger og min mor kontorist. Husmannstilværelsen er bare to-tre ledd unna. Jeg er den første med utdanning, og den første som ble ingenting.

MsTibbs skrev: Jag var liten. Jag sa till honom jag trodde jag var schizofren Han frågade om jag hade hallucinationer. Jag sa vet inte. Han sa du är nog autistisk, samma som schizofreni fast utan hallucinationer.

Hva gjorde dine foreldre? Det skal finnes barneschizofreni også, men alle barn har vel en "Skybert.?"
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1224498 av MsTibbs
Far lärare
Mor psykiatrisk sykepleier