MsTibbs största problemdiagnos?

Mer
4 år 3 månader sedan #1224368 av Geta
Min farfar fick inte göra värnplikten på grund av att han var plattfotad. Underligt att du slank igenom, MsTibbs.
Mer
4 år 3 månader sedan #1224371 av MsTibbs
Jag lutade mig på att jag gått i fjällen hela mitt liv, utan att ha problem! :)
Fick högsta betyg i ledarskapsförmåga, men ändå avrådde han för jag varit mobbad i skolan.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1224374 av IngeF
Det der tror jeg virkelig på. Men det kan være praktisk motivert, med tanke at schizofreni er en slags veletablert "krondiagnose" som utløser en god del rettigheter sammenlignet med tilgrensende ting

MsTibbs skrev: Tänk efter. När man skjuter använder man bara ett öga! ;)

Ser du godt på begge, bare ikke samtidig?

MsTibbs skrev: Jag lutade mig på att jag gått i fjällen hela mitt liv, utan att ha problem! :)
Fick högsta betyg i ledarskapsförmåga, men ändå avrådde han för jag varit mobbad i skolan.

Veldig merkelig at jeg knapt ble mobbet i det hele tatt. Men følte heller aldri at jeg var som andre. Inkluderingsforsøk satte jeg egentlig lite pris på, selv om jeg ikke sa så mye.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1224376 av Geta
Tycker också att det är underligt att jag inte blev mobbad i skolan men jag utmärkte mig inte.
Mer
4 år 3 månader sedan #1224377 av Cosmos

MsTibbs skrev: Tänk efter. När man skjuter använder man bara ett öga! ;)


Visst är det så :oops: . Men måste man inte ha en bra syn för så mycket annat i det militära?
Mer
4 år 3 månader sedan #1224378 av IngeF
Tror faktisk også at jeg har flere nære venner enn de fleste med mine diagnoser. Min bror er dog en mer sosial type som passer bedre til bygdelivet. Alle mine venner flyttet ut for utdanning og jobb. De kommer neppe tilbake. Jeg flyttet jo ut selv også. Min bror har gått bare her, men trives åpenbart med det.