Har en del av er gett upp?

Mer
4 år 1 månad sedan #1236216 av Nissegossen
Är man i arbete och blir sjuk, så sjuk att man inte klarar att arbeta då har man rätt att få sjukersättning. En stark hörnsten i den fackliga politiken, slogan var ju förr, gör din plikt, kräv din rätt, så där är du nog ute och cyklar lite.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1236221 av mrsearlgray
har inte gett upp än, men var väldigt deprimerad ett tag när det kändes som att jag inte skulle kunna få ett normalt liv igen men nu är jag på banan igen! tror det kan vara bra att ha mål och drömmar även om dom inte är jättestora :)
Mer
4 år 1 månad sedan #1236230 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har en del av er gett upp?
Jag kan dagdrömma om att börja jobba men vägen dit skulle vara mycket lång då jag drömmer om arbeten som kräver utbildning. Jag skulle kunna tänka mig att vara advokat, psykolog eller civilpolis och tjäna bra pengar.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236242 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Har en del av er gett upp?
Jag lever drömmen. :jubel

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 1 månad sedan #1236269 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har en del av er gett upp?
Har upptäckt, att det inte är bra att ge upp, för då brukar livet stanna upp eller stagnera för resten av livet!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 1 månad sedan #1236276 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Har en del av er gett upp?
Nej, inte givit upp. Men det var bra att få sjukersättning för jag trivdes ej med jobbet. Sjukersättning är underskattat och jobb överskattat.